loading
در حال بررسی درخواست شما
نظرات نیکولاس  در مورد بازی با تاتنهام
نظرات نیکولاس  در مورد بازی با تاتنهام

نظرات نیکولاس در مورد بازی با تاتنهام

چارلی نیکولاس معتقد است آرسن ونگر نباید مقابل تاتنهام به الکسیس سانچز و مسوت اوزیل بازی بدهد!

نیکولاس باور دارد ونگر باید به ترکیبی که موفق شد از چلسی در استمفورد بریج به تساوی بدون گل برسد برگردد و سانچز و اوریل را از ترکیب خارج کند. این بازیکن سابق توپچی ها به اسکای گفت:"اگر آرسنال واقعا میخواهد این بازی های بزرگ را ببرد، باید با الکساندر لاکازت و دنی ولبک بازی کند و اوزیل و سانچز را از ترکیب خارج کند.آیا آن دو جزو بهترین بازیکنانمان هستند؟ البته که هستند ولی آنها در بازی های بزرگ به اندازه کافی خوب نیستند.

ولبک به با استعدادی آنها نیست ولی مقابل دفاع 3 نفره باید موقعیت ساخت و لاکازت بهترین تمام کننده مان است ولی سانچز دوست ندارد بازی را به عمق ببرد. اگر من بودم الکس ایوبی را هم بازی میدادم. بقیه با این نظر من موافق نیستند ولی این ترکیب برابر چلسی جواب داد. اگر من بودم آرون رمزی را کنار ژاکا به عنوان هافبک وسط بازی میدادم اما نگرانی من این است که ونگر عادتش را عوض نکند و با وجود اینکه بازیکنان مناسب را ندارد با دو هافبک هولدینگ بازی کند!"

تاتنهام 4 امتیاز از آرسنال بالاتر است و این فصل به لیگ قهرمانان هم رفته است اما نیکولاس میگوید تا وقتی عملکرد خوبشان با جام همراه نبوده نمیتوانند خودشان را بهترین باشگاه شمال لندن بنامند.

او در ادامه گفت:"بقیه درباره تغییر قدرت حرف میزنند ولی باید جام ببری تا این اتفاق بیفتد.تاتنهام تیم بهتری است اما باشگاه بهتری نیست چون هنوز موفق به انجام هیچ کاری نشده است.آنها ترکیب مستعد و مربی بااستعدادی دارند. پتر چک گفت آنها نیاز به بردن جام دارند و همینطور هم هست چون آنها تیم خیلی خوبی هستند.

آنها باید این بازی ها را ببرند تا ثابت کنند تیم بهتری هستند. من در بازی های زیادی مثل این دیدار بازی کرده ام و تنها چیز مهم حمایت آنها است تا باور کنند میتوانند ببرند و جام بگیرند.آرسنال باید این بازی را ببرد چون در غیر اینصورت دوباره جو منفی گرایی به باشگاه برخواهد گشت.به این دلیل فکر میکنم آنها برای این بازی آماده تر خواهند بود اما اگر من بودم اوزیل و سانچز را از ترکیب اصلی خارج میکردم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySports
بازدید: ۱,۵۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰