loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر بعد از شکست تاتنهام
مصاحبه آرسن ونگر بعد از شکست تاتنهام

مصاحبه آرسن ونگر بعد از شکست تاتنهام


آیا این برد واکنش خوبی به باخت برابر منچستر سیتی بود؟
بله، فکر میکنم هدف دار، متمرکز، خواهان برد بودیم و از سوت اول تا سوت پایان متحد بودیم.کیفیت تمرکزمان بالا بود، هیچ دقیقه ای نبود که از تمرکزمان کم شده باشد.بازی سختی بود، عملکرد فیزیکی هر دو تیم فوق العاده بود، هر دو طرف عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.


آیا ناراحت هستید که چرا این عملکرد را قبل از وقفه بازی های ملی نداشتید؟
فکر میکنم برابر سیتی خوب بازی کردیم، آن بازی را آنالیز کردم، اگر با آن آنالیز پیش میرفتیم بازی مساوی میشد و و داوری روی بازی تاثیرگذار بود.چند بازی خارج از خانه داشتیم که عملکردمان خوب بود اما وقتی میبازیم، مردم بدون آنالیز بازی به نتیجه میرسند، آنقدر که بقیه می گفتند هم بد نبودیم، امروز 22 امتیاز داریم.


امروز از چند تصمیم داور سود کردید...
اینطور فکر نمیکنم. دو هفته پیش گلی دریافت کردیم که فقط کمی آفساید نبود و یک یارد آفساید بود و کسی درباره آن چیزی نگفت.گل های امروز را هم نگاه کردم و مطمئن نیستم که آفساید یا خطا بوده باشد.وقتی ما گل میخوریم حتی اگر یک یارد هم آفساید باشد همه چیز عادی است اما وقتی گل مشکوک به آفساید میزنیم باید در کنفرانس مطبوعاتی جواب بدهم.


آیا بازیکنان به انتقادات رسانه ها واکنش نشان دادند؟
ما به این چیزها گوش نمیدهیم. این بین شماست. ما در باشگاه خودمان زندگی میکنیم و روی چیزهای مهم تمرکز میکنیم.مردم پیش زمینه ای درباره بازی ها دارند و ما هم باید با آن کنار بیاییم. ما فقط میتوانیم یک جواب بدهیم و آن هم در زمین بازی است.


آیا فکر میکنید لایق اعتماد بیشتری از جانب هواداران هستید؟
من چیزی نمیخواهم. کار من این است که عملکرد خوبی برای افرادی که پول داده اند و به اینجا آمده اند ایجاد کنم و آنها خوشحال به خانه بروند. کار من این است.فقط سعی دارم چیزی که مردم میخواهند را به آنها بدهم.اما باید با نظراتی سر و کار داشته باشم که درست نیستند و اغراق شده هستند. 35 سال است که در این شغل هستم. میدانم انتظار چه چیزی را داشته باشم.


درباره تعهد نشان داده شده توسط اوزیل و الکسیس...
من هیج وقت تعهدشان را زیر سوال نبردم، چون آنها را به خوبی میشناسم.آنها بازیکنانی هستند که وقتی به زمین بازی میروند، میخواهند برنده بیرون بیایند.آنها دوباره امروز تعهدشان را نشان دادند، آنها هم میتوانند روز بد داشته باشند اما مشکل اینجاست که وقتی به پایان قراردادشان نزدیک میشوند، اگر یک بازی بد داشته باشند به این دلیل تلقی میشود که در حال خروج از باشگاه هستند. اما آنها میخواهند بازی کنند.


آیا روزهایی مثل امروز میتواند آنها را متقاعد کند که تمدید کنند؟
من انقدر در این شغل بودم که بدانم این کافی نیست.چون قرارداد باید کیفیت خوب و کافی ای برایشان داشته باشد.من متقاعد شده ام که آنها عاشق باشگاه هستند، عاشق تیم هستند اما بقیه چیزها بعدا تصمیم گرفته میشود که من تاریخش را نمیدانم.


آیا کیفیت قرارداد عامل کلیدی ماندن آنهاست؟
نه اما بخشی از آن است. همه چیز باید خوب باشد تا آنها بمانند.آنها باید خوشحال باشند. من باور دارم که آنها می خواهند بمانند اما باشگاه های سطح بالای زیادی هست که میتواند به آنها قرارداد خوبی را پیشنهاد بدهند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰