loading
در حال بررسی درخواست شما
نویل: این بهترین نمایش آرسنال بود
نویل: این بهترین نمایش آرسنال بود

نویل: این بهترین نمایش آرسنال بود

گری نویل می‌گوید عملکرد آرسنال در روز پیروزی خانگی ٢-٠ مقابل تاتنهام بهترین بازی ای بوده که از آنها دیده است!


🔸 شاگردان آرسن ونگر بعد از یک پیروزی بی دردسر در امارات در دربی شمال لندن، به یک امتیازی رقیب سنتی خود رسیدند.
تاتنهام فصل گذشته بالاتر از آرسنال فصل را به پایان رساند و این فصل هم شروع بهتری از آنها داشت اما توپچی‌ها بعد از پیروزی در مسابقه شنبه با دو گل شکودران موستافی و الکسیس سانچز کنترل اوضاع را در دست گرفتند.

🔸 گری نویل، کارشناسان اسکای اسپرت گفت: "صادقانه بگویم قبل از بازی فکر نمی‌کردم که آرسنال بازنده باشد، زیرا بعد از وقفه بازی های ملی، انجام یک بازی خارج از خانه در ١٢.٣٠ دقیقه ظهر، واقعا کار آسانی نیست.اما این بهترین آرسنالی بود که دیده بودم. بعد از ده دقیقه در این فکر بودم که آیا آنها می‌توانند این روند را ادامه دهند؟ آیا از همان شروع هایی است که در ادامه دچار افت می‌شود؟ اما، این یک عملکرد بسیار بسیار خوب بود. ارزیابی من روی هم رفته از بازی این است که هر ١١ نفر آرسنال فوق‌العاده بودند، این چیزی که میگم فوق العاده بودن یعنی اینکه هیچکدام عملکرد ضعیفی نداشتند و یک تیم بودند."مثلث هجومی آرسنال شامل مسوت اوزیل، سانچز و الکساندر لاکازت در بهترین فرم خود بودند و نویل معتقد است که عملکرد خوب آنها نقش کلیدی ای در پیروزی دربی داشت.

🔸 نویل در این مورد گفت:"گریم سونس صبح بازی گفت که آرسنال احتمالا با این سه نفر است که خود را بالا می‌کشد، آن ها هم همین کار را کردند.از دقیقه اول، آنها دفاع سه نفره تاتنهام را پِرِس کردند و آنها را مضطرب و عصبی کردند. این کار را روی یک دفاع سه نفره قوی اعمال کردند.باید بگویم که فکر می‌کنم عملکرد قوی این مثلث، بخاطر حمایت مناسب گرانيت ژاکا و آرون رمزی بود و از لحاظ در دست داشتن آهنگ بازی، در آن برنده شدند.

🔸 نویل اضافه کرد:"اگر به تیم هایی که در آنها بازی کرده ام فکر کنید که در طول این سال ها آنها را دیده اید، وقتی بهترین بازیکنان آهنگ بازی را در دست می‌گیرند و سخت تلاش می‌کنند و چالش ایجاد می‌کنند، بقیه بازیکنان به دنبال آنها همین کار را می‌کنند.آنها با قیمت، شهرت و مهارتشان رهبری تیم را به عهده می‌گیرند. آنها همیشه با وجدان کاری و رفتارشان رهبری تیم را به عهده ندارند.شاید این صحبت راجع به لاکازت صدق نکند اما دو نفر دیگر بدون شک در ١٢ الی ١٨ ماه گذشته زیر خط استاندارد بوده اند.امروز فوق‌العاده بودند و هرچه راجع به سانچز بگویم کم است. او یکی بازیکن درخشان است.فکر می‌کنم جای گیری لاکازت عالی بود و واقعا اریک دایر، داوینسون سانچز و یان فرتونگن را به دردسر انداخت و در کنار آنها گره ایجاد کرد."اوزیل بهترین بازیکن میدان شد و نویل معتقد است عملکرد این بازیکن آلمانی باید به همین شکل در هر هفته ادامه یابد.


🔸 نویل گفت:"اوزیل با توپ فوق‌العاده است. تصمیم گیرنده بسیار خوبی است اما می‌تواند گاهی دلسرد شود.زبان بدن او می‌تواند تعیین کننده آهنگ بازی برای بقیه بازیکنان در زمین بازی و استادیوم باشد.امروز می‌توانم به چالشی که با موسی دمبله در نیمه اول داشت فکر کنم. سرعت او در بازگشت ها عالی بود و چرا این را در تمام بازی ها از او نمی‌بینیم؟!تیری هانری در تفسیر بازی گفت 'آنها یک استاندارد از خود به جا گذاشتند.' حالا می‌توانیم ببینیم چه کار هایی از دستشان بر می‌آید و این سه نفر می‌توانند امتیاز های بسیار زیادی در ادامه فصل برای آرسنال یه همراه داشته باشند، زیرا اگر چنین عملکردی از خود نشان دهند بقیه هم تیمی ها هم پا به پایشان خواهند آمد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۲۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰