loading
در حال بررسی درخواست شما
مثلث اوزیل، سانچز و لاکازت
مثلث اوزیل، سانچز و لاکازت

مثلث اوزیل، سانچز و لاکازت


تيم اين سرمربى فرانسوى در بازى روز شنبه با نتيجه ٢-٠ حريف ديرينه خود را در دربی شمال لندن مغلوب خود ساخت.آرسن ونگر ميگويد يكى از دلايل اصلى اى كه آرسنال با چنين قاطعيتى تاتنهام را شكست داد، دفاع بالاى زمين توسط مهاجمانش بود كه با پرس بى وقفه تيم پوچتينو، آنها را شكست دادند.

رئيس در اين مورد گفت: "تغيير در اينحا رخ داد." همه از ونگر انتظار داشتند مقابل چنین تیمی با هافبک دفاعی های سنتی وارد زمین شود، چیزی که به نظر می‌رسید باعث کنترل بازی مقابل تاتنهام شود، اما مثلث اوزیل، سانچز و لاکازت با عملکرد فوق‌العاده خود در پِرِس نشان دادند عملا ضرورتی در این زمینه وجود ندارد.این عملکرد خوب شاید از تمرکز بالای تیم هم نشأت گرفت، از آنجا که سرمربی ۶٨ ساله تیم می‌گوید انگیزه آنها برای دربی در رختکن تیم موج میزد.

ونگر راجع به اینکه از آرون رمزی به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد گفت:"ما یک تیم تهاجمی هستیم اما نیاز داریم تعادل را به خوبی برقرار کنیم. البته که به مهاجمی نیاز داریم که در دفاع هم همکاری کند. معتقدم که این بازی جایی بود که تغییر رخ داد. آنها از بالا به خوبی دفاع کردند.حس می‌کنید که شدت بازی بسیار بالا بود، به نظرم تجربه به یاری آنها آمد چون شدت زیاد و تمرکز بالا می‌تواند مانع کار شود، پس به آنها گفتم 'زود باشید'، وقتی شما تیم را می‌شناسید، می‌توانید آن حسی که دارید را متعادل کنید یا کمی بیشتر ریلکس شوید و کمی آرام تر کار کنید. یا گاهی اوقات نیاز دارید که فشار بیاورید، اما در شرایطی مثل این حس می‌کنید تمرکز زیادی دارید، بله."

آرسنال و تاتنهام در دربی شمال لندن که بسیار پر نوسان است طبق یک کلیشه متداول پیش می‌روند و این سوال پیش می‌آید که بعد از تمام این سال ها پیروزی برای ونگر چه معنی ای دارد، اگرچه که این اولین پیروزی او مقابل پوچتينو در لیگ برتر بود.

"ببینید، هر چه بیشتر در یک جا باشید، زمانی که اوضاع درست پیش نرود بیشتر احساس گناه به شما دست می‌دهد.این نکته منفی برای حضور طولانی مدت در یک تیم است، می‌دانید که این چه مفهومی برای مردم دارد. اما روی هم رفته، ما هنوز در نوامبر هستیم.من بیشتر روی آینده تیم تمرکز دارم، چقد می‌توانیم پیش برویم؟ چقد می‌توانیم فشار بیاوریم؟ از بازی امروز چه چیزی می‌توانیم یاد بگیریم و به بازی های بعدی در ادامه فصل منتقل کنیم؟اما البته که می‌دانید این چه مفهومی برای هوادارانتان دارد و حداقل می‌توانید این را بگویید که این یک روز خوب برای آنها بود."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : independent
بازدید: ۱,۴۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰