loading
در حال بررسی درخواست شما
من را مقصر شکست ها میدانستند
من را مقصر شکست ها میدانستند

من را مقصر شکست ها میدانستند

گابریل مدافع برزیلی و سابق آرسنال صحبت هایی را با شبکه ی اسکای اسپرت در خصوص دوران فوتبالش در آرسنال انجام داده است .

" من لیاقت بیشتر بازی کردن را داشتم ، من اکثرا بخاطر اینکه مدافعان اصلی تیم مصدوم بودند بازی میکردم ، من به بازی میرفتم و حتی اگر خوب بازی میکردیم و نتیجه خوبی هم میگرفتیم باز ناراحت به خانه میرفتم . چون فکر میکردم فقط چون بقیه مدافعان مصدوم هستند به من فرصت بازی داده میشود و من لیاقت بیشتر از این را دارم .

فکر میکنم لیاقت اینکه بصورت فیکس بازی میکردم را داشتم اما این فرصت به من داده نشد .

گاهی اوقات من سه یا چهار بازی ، بازی میکردم و اگر نتیجه ی بدی می گرفتیم من از ترکیب خارج میشدم و از خارج از زمین میشنیدم که همه میگفتند این باخت تقصیر گابریل بود .این برای من خوب نبود ، چون مردم فکر میکردند وقتی من بازی میکنم ما خوب نتیجه نمیگیریم ، بلرین چند هفته مصدوم شد و من در پست دفاع راست بازی کردم و نتیجه ی خوبی در آن دیدارها نگرفتیم .
به خاطر دارم در نیمه نهایی جام حذفی در برابر سیتی خیلی خوب بازی کردم و همه شروع به تعریف کردن از من کردند اما بازی بعد در خارج از خانه برابر تاتنهام من یک پنالتی دادم و دیگر فرصت بازی کردن به من داده نشد .من در والنسیا خوشحال هستم، نه فقط بخاطر اینکه به من فرصت بازی داده میشود ، ما از سیستم چرخشی استفاده میکنیم و به همه فرصت بازی داده می شود ، خانواده و دوستان من اینجا هستند و شرایط کاملا با زمان بودنم در آرسنال متفاوت است ".

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySports
بازدید: ۲,۵۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰