loading
در حال بررسی درخواست شما
قرارداد جدید کوکلین
قرارداد جدید کوکلین

قرارداد جدید کوکلین

این بازیکن فرانسوی که دو سالی است به جمع توپچی ها پیوسته امسال به صورت قرضی باید در تیم اسبق لوران کاسیلنی یعنی لورینت بازی کند .
البته با تاکید ارسن ونگر در قرارداد وی گنجانده شده که این قرار داد قرضی به هیچ وجه قابل تغییر به قرارداد دائمی نیست و وی باید به ارسنال بازگردد .
حال فرانسیس کوکلین بازیکن میانی و جوان توپچی ها با قراردادی بلند مدت آینده خود را در آرسنال رقم خواهد زد .
این بازیکن جوان سه بازی برای آرسنال در فصل گذشته انجام داده است . وی در سال 2008 از تیم شهرش لاوال با قراردادی تقریبا رایگان به ارسنال پیوست و در تیم جوانان و رزرو مشغول بازی شد .پیشرفت سریع و چشم گیر وی باعث شد فصل گذشته جزو بازیکنان اصلی تیم رزرو محسوب شود . وی سال گذشته توانست 12 بازی برای تیم رزرو به میدان برود .
بازیکن 19 ساله آرسنال توانایی بازی در میانه زمین را دارد , ضمن اینکه توانایی دفاعی خوب وی باعث شده تا در پست های متلف آزمایش شود .
اولین بازی رسمی وی برای آرسنال مربوط به کارلینگ کاپ سال 2008 و در بازی برابر شفیلد است که با پیروزی قاطع توپچی ها همراه بود .
فصل گذشته نیز وی دو بار در لیست 18 نفره آرسن ونگر برای بازی های لیگ انتخاب شد به علاوه اینکه در دیدار کارلینگ کاپ برابر وست بروویچ نیز حضور داشت . هم چنین توانست در دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی برابر استوک سیتی به میدان برود .
تمامی اعضای آرسنال آرزوی موفقیت و سربلندی برای وی در تیم لورینت فراسنه را دارند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰