loading
در حال بررسی درخواست شما
سه دلیل برای اینکه بارسلونا خواهان مسوت اوزیل نیست!
سه دلیل برای اینکه بارسلونا خواهان مسوت اوزیل نیست!

سه دلیل برای اینکه بارسلونا خواهان مسوت اوزیل نیست!

طبق گزارشات، علاقه بارسلونا جهت جذب ستاره آرسنال مسوت اوزیل در حال افزایش است.

قرارداد این ملی‌پوش آلمانی در پایان فصل با آرسنال به پایان خواهد رسید و به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و در عین حال هیچ نشانی از احتمال تمدید قراردادش با توپچی‌ها به چشم نمی‌‌خورد.گزارشات اخیر حاکی از توافق بارسلونا برای امضای قرارداد سه ساله با این بازیکن ٢٩ ساله می‌باشند.اوزیل، که می‌تواند یک پیش توافق در ماه ژانویه با بارسلونا امضا کند، همچنین در مدت اخیر به منچستر یونایتد هم لینک شده بود تا دوباره به خوزه مورینیو ملحق شود.

ادعاهای دیگر نشان می‌دهند که آرسن ونگر موافق پیوستن اوزیل به بارسلونا است تا بتواند از انتقالش به یونایتد جلوگیری کندو حالا طبق گزارش روزنامه اسپانیایی اسپرت، سه دلیل برای اینکه بارسا ممکن است برای جذب اوزیل دست نگه دارد، وجود دارد.

  • اول از همه، آنها نمی‌خواهند شاهد حضور "یک آردا توران دیگر" در تیمشان باشند، از آنجایی که این بازیکن ترک نتوانست خود را در ترکیب تیم جا بیندازد.
  • دوم اینکه، غول های کاتالان آگاه هستند که اوزیل به خروج نزدیک است اما نگران مصدومیت های اوزیل هستند، آنها نمی خواهند اوزیل را مصدوم به خدمت بگیرند.
  • سومین مورد این است که نمی‌خواهند ساختار مالی باشگاه با مشکل مواجه شود.


اوزیل برای ماندن در آرسنال با پیشنهاد ٢۵٠ هزار پوندی در هفته مواجه شده است، اما او خواهان یک قرارداد بسیار بزرگتر است که می‌تواند باعث بروز مشکل شود.ونگر بعد از دربی شمال لندن راجع به مساله پایان قرارداد اوزیل و سانچز مورد پرسش قرار گرفت و پاسخ صریحی در این زمینه داد:"من آنها را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم گفتی که این دو به زمین می‌روند خواهان پیروزی هستند و امروز دوباره تعهدشان را نشان دادند.من هیچگاه تعهد آن ها را زیر سوال نبردم. آنها هم می‌توانند بازی های بدی را داشته باشند اما مشکل اینجاست که وقتی بازیکنان به پایان قرارداد خود نزدیک می‌شوند، همه می‌گویند: 'البته که مشکل از اینجاست.' آنها در هر صورت علاقمند به بازی هستند. من متقاعد شده ام که آنها عاشق باشگاه و تیم هستند."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Express
بازدید: ۱,۴۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰