loading
در حال بررسی درخواست شما
ایان رایت، کارت قرمز و خط دفاع آرسنال
ایان رایت، کارت قرمز و خط دفاع آرسنال

ایان رایت، کارت قرمز و خط دفاع آرسنال

یکی از تصمیمات داور باعث عصبانیت ایان رایت شد

توپچی ها با وجود اخراج پل پوگبا در امارات با نتیجه 3-1 بازی را به منچستر یونایتد واگذار کرد. البته دقایقی بعد از اخراج، تصمیمی گرفته شد که مورد قبول اسطوره آرسنال واقع نشد.کریس اسمالینگ در محوطه جریمه روی دنی ولبک خطایی کرد اما مارینر اعتقادی به پنالتی نداشت. این تصمیم در برنامه Match of the day به همراه آلن شیرر و ایان رایت مورد بحث قرار گرفت.


رایت گفت:"پنالتی بود. چطور این پنالتی را نگرفت؟ داور خط همانجا حضور داشت. مخصوصا آن طور که آرسنال بازی را شروع کرد، به آن پنالتی خیلی نیاز داشت.این پنالتی باید گرفته میشد."


شیرر هم تایید کرد و گفت:"بازیکنان معمولا وقتی خیلی راحت به زمین می افتند و بعد به داور نگاه میکنند مورد انتقاد قرار میگیرند.اما ولبک چنین قصدی نداشت. او بلند شد و سعی کرد بازی را ادامه دهد.این صحنه باید پنالتی گرفته میشد."


دیشب آرسنال با اشتباهات فردی، درحالی که بر بازی مسلط بود، نتیجه را واگذار کرد.ایان در این رابطه گفت:"هر دو طرف با یک بازی پرحادثه روبرو شدند که با یک بازی پرفشار از لینگارد و یک عملکرد خارق العاده از دخیا، منچستریونایتد برنده بازی شد.آرسنال موقعیت های زیادی برای بردن بازی داشت اما اشتباهات و بهم ریختگی تیم بلای جان این تیم شد.آرسنال 33 شوت دربرابر 8 شوت منچستر داشت اما در ضربات آخر آرسنال، بی دقتی و اشتباه وجود داشت.قصد من کم ارزش جلوه دادن منچستر نیست، اما وقتی بازیکنی مانند کوشیلنی، از دادن یک پاس عرضی سالم عاجز می شود (اشاره به اشتباه کوشیلنی در صحنه گل اول منچستر)، دیگر چه کار می توان کرد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Daily star
بازدید: ۱,۳۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰