loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین مصاحبه رسمی مونتمورو با سایت رسمی
اولین مصاحبه رسمی مونتمورو با سایت رسمی

اولین مصاحبه رسمی مونتمورو با سایت رسمی

اگرچه سرمربی جدید تیم بانوان آرسنال در گوشه ی دیگری از جهان و در استرالیا زندگی کرده است اما او یکی از هواداران سرسخت آرسنال در طول زندگی خود بوده است.
 
مونتمورو به تازگی به انگلستان آمده و بعد از اضافه شدن به تیم دیداری را با بازیکنان تیم داشت و در تمرینات آنها شرکت کرد. 
 
با هم اولین مصاحبه ی مونتمورو را با سایت رسمی آرسنال خواهیم خواهند.
 
در مورد اینکه سرمربی آرسنال بودن چه حال و هوایی دارد...؟
 "نگاه کنید بدون استفاده از این جمله ی کلیشه ای ، من افتخار میکنم و احساس سربلندی میکنم.این یک فرصت شگفت انگیز است و من منتظر شروع کار هستم."
 
در مورد آنچه بیشتر در مورد باشگاه نمود پیدا میکند...
"چیزی که از ابتدای کار واقعا به چشم آمد این بود که این باشگاه واقعا یک باشگاه مردمی است. پیش از این که این کار را به من بدهند چند روزی اینجا بودم. بدیهی است که برای ملاقات و بازدید اینجا بودم. چیزی که نمیدانستم و برایم جالب بود این بود که آنها واقعا هوای هوادارانشان را دارند و به آنچه که آنها برایش اینجا آمدند و پشت تیم ایستاده اند آگاه هستند و اهمیت میدهند. این مسئله  کاملا مشخص بود. من هوادار آرسنال هستم و یک عمر هوادارش بودم پس کاملا مشخص است که بخش بزرگی از زندگی من فوتبال بوده است ، فکر میکنم که فوتبال را باید بازی کرد. یک بازی مبتی بر دانش به روز و فعال و امیدوارم که این دستاورد را در تیم بانوان آرسنال نیز داشته باشیم.
 
در مورد هوادار آرسنال بودن...
کمی جالب است. من آماده شدم که در اینجا گشتی بزنم و اسطوره ها و مردم را ببینم پس واقعا سورئال است. نمیتوانم این حس را توضیح دهم . واقعا توضیحش سخت است و به نظرم سورئال بهترین واژه است.
 
در مورد اینکه چگونه به آرسنال پیوستید...
خیلی جالب است. یک شب ایمیلی در مورد علاقه باشگاهی از خارج از کشور دریافت کردم در خیال گفتم از آرسنال است و وقتی بازش کردم دیدم از همانجاست. بسیار خوشحالم که اینجا هستم و این یک فرآیند کاملا دو طرفه و مستقیم بود و جالب بود که به سرعت صورت گرفت . بدیهی است که آنها باید نظارت داشته باشند ، از افتخارات من پرس و جو کردند و همچنین از توانایی های من پرسیدند و اینگونه شد که من اکنون اینجا هستم.
 
در مورد مبادله ی بزرگ بین استرالیا و انگلستان...
فکر میکنم که فوتبال یک خانواده ی جهانی است و شما باید به هر جایی که به شما پیشنهاد میشود بروید. این یک فرصت مناسب است. شما این فرصت را میگیرید و بدیهی است که این یک سازمان بزرگ است ، درست مانند آرسنال، برای من تصمیم گیری بسیار آسان بود. بله فاصله بین استرالیا تا اینجا بسیار زیاد است اما من فکر میکنم که بودن در سطوح بالا شما را در بهترین راه قرار میدهد و شما تصمیمتان را بر همین اساس میگیرید. همانطور که گفتم ، از اینکه  اینجا هستم احساس افتخار و سربلندی میکنم. 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰