loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه جذاب ویلیامسون پس از دعوت به تیم ملی
مصاحبه جذاب ویلیامسون پس از دعوت به تیم ملی

مصاحبه جذاب ویلیامسون پس از دعوت به تیم ملی

پس از آنکه لئا ویلیامسون بازیکن جوان و محبوب توپچی ها به تیم ملی بزرگسالان انگلستان دعوت شد نتواسنت احساسات خود را کنترل کند و بسیار هیجانزده شد در حدی که هنگام شنیدن این خبر نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد اما اکنون متمرکز شده تا بتواند از شانسی که به دست آورده است حداکثر استفاده را ببرد.
 
با هم صحبت های لئا را پس از دعوت به تیم ملی خواهیم خواهند.
 
در مورد احساساش از دعوت شدن به تیم ملی بزرگسالان انگلستان...
فکر میکنم این آرزوی هر کسی است. به ثمر رساندن یک گل حساس درست کمی پس از ورود به زمین. نمیتوانم افرادی را که دوست ندارند برای کشورشان بازی کنند ، درک کنم. این یک افتخار بزرگ است و من اکنون به خود میبالم ، در لحظه کمی حس سورئال دارد اما من اطمینان دارم که اگر این روند ادامه داشته باشد و باز به تیم دعوت شوم به یک احساس واقعی بیشتر و بیشتر تبدیل خواهد شد.
 
در مورد اینکه از شنیدن این خبر مضطرب شد یا هیجان زده...؟
در واقع من به سرعت و طی پنج ثانیه گریه کردم اما خوشحالم که آنطور شد زیرا بدیهی است که این زیباست که بدانی به انچه در ذهنت می پنداشتی رسیدی، من به خود میبالم ، کشورم را دوست دارم و اکنون به یکی از رویاهایم خیلی خیلی نزدیک شدم، من احساس غرور میکنم اما کمی هم هیجان زده هستم و در کنار آن کمی احساس اضطراب دارم زیرا شما دوست دارید در جایی که یکبار به آن رسیده اید بمانید.
 
در مورد عکس العمل خانواده...
زمان زیادی طول کشید تا به جایی که الان در آن هستم برسم و من بدون وجود خانواده و دوستانم قادر نبودم بر عهده ی آن بر بیایم پس این میتواند یک هدیه ی خوب برای آنها باشد. زیباست که نشان دهی انجامش دادی و بگویی که بهای آن را پرداخته ای
 
در مورد اینکه چگونه فهمید به تیم ملی دعوت شده است..؟
در واقع دنیله کارتر به من پیام داد. من در ان لحظه منظورش را متوجه نشدم زیرا پیام او فقط شامل چند لغت و ایموجی بود و من متوجه نشدم ، کمی گیج شدم و کمی بعد پیامهای بیشتری به موبایلم رسید. یکی از این پیامها از طرف یکی از بهترین هم تیمی هایم بود که او هم دعوت شده بود پس من فکر کردم بهتر است بروم و ایمیلم را چک کنم. به مادرم زنگ زدم، اگر این کار را نمیکردم او با من سر ناسازگاری و دلخوری پیدا میکرد. سپس مربی با من تماس گرفت و گفت این زمان خوبی است که من هم به تیم اضافه شوم. من پیش از این سابقه همکاری با این مربی را داشته ام به همین دلیل او کمی از من شناخت دارد . در مورد اینکه من که هستم و چه انتظاراتی دارم و به چه تعلق دارم پس او به من گفت که هیچ فشاری در کار نیست و اینکه فقط لذت ببرم. به من گفت که شایسته ی این اتفاق هستم و فقط بازی کنم همان طور که دوست دارم و همانگونه که بازی میکنم.
 
 در مورد حضور در تیم ملی انگلستان از رده نونهالان تا بزرگسالان ...
این غیر قابل باور و از جنس سورئال است. من سعی میکنم زیاد به آن فکر نکنم و در موردش صحبت نکنم. من بیست سال صبر کردم و  از زمانی که  به عنوان دختر فوتبالیست نونهال دست بازیکنان را میگرفتم و وارد میدان میشدم این رویا را در سر داشتم و آرزو کردم به آن برسم. پس واقعا به خود افتخار میکنم. از زمانی که فقط یک هوادار بودم تا الانی که دعوت شدم ، از آنجایی که من واقعا هوادارم و کشورم را دوست دارم ، چه عضوی باشم و چه نباشم همیشه میخواهم که پیروز باشیم بنابراین یکی از رویاهای من این بود که عضو تیم باشم که به حقیقت پیوست.
 
در مورد احساسش نسبت به اینکه آیا زمان زیادی سپری شده ؟ ...
من زمانی که هفده سال داشتم به اردوی مقدماتی جام جهانی دعوت شدم. متاسفانه مصدوم شدم. من فقط 20 سال دارم و در این سن به ترکیب تیم ملی دعوت شدم ، این فوق العاده است . بله اگر در سن کمتر از این به این تیم برسید ، با توجه به این که این کشور استعدادهای زیادی دارد خیلی کار قابل توجهی است اما اکنون هم خیلی خوشحالم که اینجا هستم.
 
در مورد هم تیمی ها...
پیام هایی را از دختران ترکیب انگلستان دریافت کردم که برای آرسنال بازی میکنند. این خیلی زیبا بود. من بسیاری از دختران را میشناسم. بنابراین امیدوارم که در این مورد بتوانم ماندگار شوم. اطمینان دارم که آنها آنجا هستند تا من را به مسیر درست هدایت کنند.
 
در مورد علاقه ی او به کاپیتانی...
منظورم این است که تنها چیزی که بهتر از بازی کردن برای تیم ملی کشورت است و من در گذشته شاهدش بودم و آن را به مربی نشان دادم این است که من را به عنوان یک رهبر قبول دارند اما در واقع این مسئله ای نیست که اکنون به آن فکر میکنم . من فقط میخواهم فوتبال بازی کنم و امیدوارم که درست انجامش دهم.
 
در مورد کمک به باشگاه آرسنال...
فکر میکنم باید کمک کند. هر روز با انگلیس بودن، من را به عنوان یک بازیکن تحت فشار قرار میدهدو من امیدوارم که چیزهای زیادی یاد بگیرم و تا جایی که میتوانم اطلاعات کسب کنم ، اطلاعاتی که ممکن است کسب کنم را برای آرسنال نیز به کار خواهم گرفت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰