loading
در حال بررسی درخواست شما
امیدوارم سلتیک به آرسنال بخورد و آنها را نابود کند!
امیدوارم سلتیک به آرسنال بخورد و آنها را نابود کند!

امیدوارم سلتیک به آرسنال بخورد و آنها را نابود کند!


سلتیک به لیگ اروپا سقوط کرد و کریس ساتن میگوید امیدوار است به آرسنال بخورد و آنها را حذف کند! سلتیک در گروهش در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل بازی رودررو در جایگاهی پایین تر از اندرلخت کار خودش را تمام کرد.اما نکته مثبت این است که آنها حالا شانسی در لیگ اروپا دارند و مهاجم سابق سلتیک رقیبی انگلیسی میخواهد.

ساتن به BT اسپورت گفت:"عاشق این هستم که سلتیک به تیمی انگلیسی بخورد. به آرسنال بخورد و آنها را نابود کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد."با حذف اورتون، آرسنال تنها تیم انگلیسی باقی مانده در لیگ اروپا است.توپچی ها به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرده است و عملکرد بد سلتیک در دور گروهی، باعث شده که آنها در سید های متفاوتی قرار بگیرند و احتمال رویارویی این دو تیم وجود دارد.

ساتن قبلا در ماه آگوست گفته بود آرسنال در لیگ جزیره به هیچ موفقیتی نخواهد رسید پس اینکه انتظار برد سلتیک برابر آنها را دارد شگفت آور نیست. البته سلتیک رکورد خوبی برابر ونگر ندارد. آنها قبلا دو بار در انتخابی لیگ قهرمانان با هم بازی کرده اند که هر دو دیدار را واگذار کرده اند. یکبار با نتیجه 3-1 و بار دیگر 2-0.اما شاید این رویارویی فرصتی برای انتقام آنها باشد.
قرعه کشی مرحله ۱/۱۶ لیگ اروپا دوشنبه 11 دسامبر (۲۰آذر) ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Dailycannon
بازدید: ۱,۳۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰