loading
در حال بررسی درخواست شما
لئون گورتسکا در لیست خرید آرسنال
لئون گورتسکا در لیست خرید آرسنال

لئون گورتسکا در لیست خرید آرسنال

قرارداد هافبک آلمانی تابستان آینده به اتمام میرسد و او به دنبال چالشی جدید است.

تعدادی از بهترین باشگاه های اروپایی مثل منچستر یونایتد و منچستر سیتی و... خواهان این بازیکن 22 ساله هستند. اما توپچی ها مطمئن هستند که آنها برنده این رقابت خواهند بود. گورتسکا یکی از بهترین استعداد های آلمان است و می تواند در پست های مختلفی بازی کند.ونگر چند سالی هست که او را زیر نظر دارد و استعداد یاب هایی را فرستاده که پیشرفت او را زیر نظر بگیرند.بارسلونا و رئال مادرید هم به این بازیکن علاقه نشان داده اند.

به نظر میرسد آرسنال در نظر دارد پاداش ثبت قرارداد و همچنین دستمزد خوبی برای او در نظر بگیرد.توپچی ها ممکن است مسوت اوزیل و الکسیس سانچز را از دست بدهد و باید به دنبال جایگزینی برای ستاره هایش باشد.

آرسنال همانطور که رقابت برای جذب کولاسیناچ را برد ، میتواند گورتسکا را نیز جذب کند
آرسنال در تابستان توانست در رقابت برای جذب کولاسیناچ تیم های زیادی از جمله یوونتوس را شکست دهد و میتواند بار دیگر در رقابت برای جذب گورتسکا این کار را انجام دهد.آرسنال به کولاسیناچ آپشن هایی را پیشنهاد داد که یوونتوس نمیتوانست آن ها را عملی کند و بدین شکل گوی سبقت را از این تیم برای جذب کولاسیناچ ربود.حال آرسنال امیدوار است بتواند از همین روش برای جذب گورتسکا استفاده کند و در رقابت برای جذب او از دیگر تیم های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا، یوونتوس، چلسی، سیتی و لیورپول سبقت بگیرد.

بارسلونا آماده است تا برای جذب او در ژانویه ۲۱ میلیون پوند پرداخت کند اما شالکه تصمیم دارد پیشنهاد حقوق ۲۰۶ هزار پوند در هفته به او بدهد تا او را متقاعد به ماندن در این تیم کند.

گورتسکا که در ۱۱ بازی ۴ گل برای شالکه به ثمر رسانده فعلا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Bleacher Report
بازدید: ۱,۱۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰