loading
در حال بررسی درخواست شما
فردیناند: اوزیل را تابستان به منچستر بیآورید
فردیناند: اوزیل را تابستان به منچستر بیآورید

فردیناند: اوزیل را تابستان به منچستر بیآورید

ریو فردیناند می‌گوید جذب اوزیل در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد قطعا تصمیم درستی برای منچستر است!


مسوت در هفته های اخیر مرتبا به منچستریونایتد لینک شده است. علیرغم شکست ٣-١ مقابل شیاطین سرخ در روز شنبه گذشته، اوزیل عملکرد بسیار خوبی برای توپچی‌ها برجای گذاشت و با بدشانسی آن بازی را با شکست به پایان رساند.برای اکثر لحظات بازی، آرسنال چشم به حرکات اوزیل داشت تا اتفاقاتی را رقم بزند، حتی اگر نمی‌توانستند از موقعیت هایی که خلق می‌کند استفاده لازم را داشته باشند.اما قبل از تمام این اتفاقات، به نظر می‌رسید فردیناند از توانایی های این ملی‌پوش آلمانی آگاه است.

🔸 فردیناند به BT Sport گفت:"از زمانی که وارد لیگ برتر شده است بیشترین پاس گل و خلق موقعیت را داشته است بنابراین این آمار به شما می‌گوید که او در چه سطحی است.وقتی در رئال مادرید بود در مقابلش بازی کرده بودم و آن زمان بازیکن متفاوتی نسبت به چیزی که در حال حاضر می‌بینیم، بود. او بسیار بسیار باهوش است و به شکل فریبنده ای سریع است و اگر بتوانید آن را مهار کنید، آن زمان با توانایی های تکنیکی اش مواجه می‌شوید و می تواند از شما گذر کند، مهار همچین بازیکنی برای هر مدافعی کاری بسیار دشوار است. اگر من جای مورینیو بودم بدون شک تحت هر شرایطی او را به عنوان بازیکن آزاد جذب می‌کردم."

مسوت اوزیل در این فصل به ازای هر نود دقیقه ۴.۱۸ موقعیت داشته است. تنها آمار فصل ٢٠١۵/١۶ با ۴.٢٧ بهتر از این فصل بوده است. آمار سه فصل دیگر او از ٣.۵٠ موقعیت در هر نود دقیقه تجاوز نکرده است.

اگر به زمان حضور اوزیل در رئال مادرید هم نگاه کنیم باز هم داستان به همین منوال است. علیرغم ثبت ١٣ پاس گل در آخرین فصل حضورش در اسپانیا، مسوت باز هم به اندازه امسال خلق موقعیت نکرده بود. نظرات فردیناند راجع به اینکه اوزیل دیگر آن بازیکنی که در زمان رئال‌مادرید بود، نیست، به نظر کارشناسانه نمی‌آید.

با توجه به اینکه تعداد موقعیت هایی که شنبه گذشته توسط اوزیل خلق شد تنها دو بار کمتر از مجموع کل بازیکنان منچستریونایتد در آن بازی بود، و به نظر می‌آید جذب او برای یونایتد تصمیمی عاقلانه و بسیار بزرگ است.با تنها ۶ ماه مانده تا پایان قرارداد اوزیل با آرسنال، به نظر می‌آید توپچی‌ها باید دست بجنبانند اگر خواهان حفظ این بازیکن هستند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : BT Sport
بازدید: ۱,۱۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰