loading
در حال بررسی درخواست شما
ژانویه 2018 میتواند کابوس هواداران باشد
ژانویه 2018 میتواند کابوس هواداران باشد

ژانویه ۲۰۱۸ میتواند کابوس هواداران باشد

سرمربی آرسنال ترکیبی متشکل از تعداد زیادی بازیکن در اختیار دارد که شامل 24 بازیکن بزرگسال و چند استعداد جوان مانند ریس نلسون، اینزلی میتلند-نیلز و جو ویلوک است.

ونگر قبلا اظهار داشته است که بازیکنانش را کنار هم نگه میدارد اما این موضوع جلوی مربیان تیم های دیگر را نمیگیرد که به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در 1 ژانویه پیشنهادات خود را ارائه دهند.انتظار میرود برای الکسیس سانچز، الیویه ژیرو، تئو ولکات، متئو دبوشی، جک ویلشر و مسوت اوزیل علاقه نشان داده شود. ژیرو در پنجره تابستانی تقریبا به اورتون پیوسته بود اما در نهایت تصمیم گرفت در آرسنال بماند اما با ورود الکساندر لاکازت، فرصت بازی او در لیگ جزیره به شدت محدود شده است و به او توسط مربیان تیم ملی فرانسه هشدار داده شده که اگر میخواهد در جام جهانی تابستان آینده خط حمله تیم را رهبری کند، باید بیشتر بازی کند.

پس اورتون میتواند شانسش را برای بردن ژیرو به گودیسون پارک امتحان کند. همچنین سم آلاردایس اظهار داشته که یک مهاجم با تجربه در صدر خواسته های او در پنجره ژانویه قرار دارد. ولکات که در برد 6-0 آرسنال برابر باته بوریسوف، یک گل زد و 3 گل ساخت مورد علاقه اورتون است و وستهام هم به او لینک شده است. به نظر میرسد منچستر سیتی پیشنهاد دوباره ای برای الکسیس سانچز ارائه دهد و گزارش ها حاکی از آن است که این پیشنهاد ممکن است تا 50 میلیون پوند هم بالا برود. منچستر یونایتد و بارسلونا هم علاقه خود را به مسوت اوزیل نشان دادند که البته بعید است آرسنال اجازه دهد اوزیل از تیم جدا شود.

آینده جک ویلشر در ادامه به تعویق افتادن مذاکراتی برای تمدید قرارداد او که پایان این فصل به اتمام میرسد، در هاله ای از ابهام است. وستهام هم به این بازیکن 25 ساله علاقه نشان داده و به او پیشنهاد شده که اگر میخواهد در ترکیب گرت ساوتگیت برای جام جهانی جایی داشته باشد باید در لیگ جزیره بازی کند. ونگر در برابر جدایی هرکدام از این بازیکنان مقاومت خواهد کرد اما ممکن است وقتی پیشنهاد مناسب برسد، چراغ سبز نشان بدهد.دبوشی ممکن است جدا شود و انتقال ژیرو و ولکات میتواند برای باشگاه به شدت سود آور باشد.

یک بازیکن جوان که ممکن است جدا شود چوبا آکپوم است که زیر سایه عملکرد خوب ادی انکتیا قرار گرفته است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football-london
بازدید: ۱,۶۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰