loading
در حال بررسی درخواست شما
نبیل فکیر و گورتسکا از محتمل ترین ها هستند
نبیل فکیر و گورتسکا از محتمل ترین ها هستند

نبیل فکیر و گورتسکا از محتمل ترین ها هستند

ژانویه 2018 به سرعت نزدیک می شود و تیم ها به دنبال هدف های نقل و انتقالاتی خود هستند.
در این میان آرسنال پنجره نقل و انتقالاتی تعیین کننده ای در پیش دارد که علاوه بر تصمیمات ونگر، تصمیم های مالی و مدیریتی مهمی نیز در پیش خواهد داشت.در میان مهم ترین دغدغه های هواداران آرسنال، وضعیت سانچز، اوزیل، ویلشر و خط دفاعی این تیم است.


🔸در خصوص سانچز:
همچنان اگر پیشنهاد خوبی برای او دریافت شود، احتمال فروش او در ژانویه وجود دارد.با توجه به عملکرد سانچز در فصل قبل بسیاری بر این باور بودند که جدایی او یک فاجعه خواهد بود اما فصل جاری، شدت فاجعه بار بودن این جدایی در نظر کارشناسان کاهش یافته است.
بهتر بود آرسنال در تابستان گذشته تکلیف این بازیکن (تمدید یا جدایی و جذب بازیکن جایگزین) را مشخص می کرد تا به چنین شرایط سختی گرفتار نشود.جدایی سانچز در تابستان تقریبا مشخص است لذا فروش او و خرید بازیکن جایگزین کار منطقی به نظر می رسد.


🔸خرید نبیل فکیر:
آرسنال در تابستان برای خرید لمار تلاش کرد و خرید او در ژانویه بعید به نظر می رسد.آنها در صورت تمرکز بر خرید فکیر از لیون، به این مهم دست خواهند یافت که می تواند جای سانچز را تا حدودی پر کند، او همبازی لاکازت بوده و گل ساز و گلزن است.


🔸در خصوص گورتسکا:
گورتسکا یکی از داغ ترین هدف های خرید باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا و منچستریونایتد در ژانویه یا تابستان آینده خواهد بود.شاید آرسنال بتواند با یک حقوق هفتگی بالا و شهر لندن وسوسه انگیز او را جذب کند، البته به نظر می رسد، جذب گورتسکا مستلزم، خروج یک یا دو بازیکن است.


🔸وضعیت اوزیل و ویلشر:
تمدید قرارداد اوزیل میتواند یک موفقیت بزرگ برای آرسنال محسوب شود.اخبار حول باشگاه حاکی از نزدیک شدن اوزیل به تمدید قرارداد است.از دست دادن ویلشر به خصوص حالا که به آمادگی کامل نزدیک شده است، برای آرسنالی ها نابخشودنی خواهد بود.اما تمدید همزمان اوزیل و ویلشر شاید مستلزم تغییر سیستم بازی این تیم باشد تا ونگر بتواند هر دو این بازیکنان را در لیگ بازی بدهد زیرا راضی نگه داشتن هر دو با سیستم چرخشی، مشکل به نظر می رسد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۲۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football-london
بازدید: ۱,۷۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰