loading
در حال بررسی درخواست شما
فکیر:آرزوی آرسنال و سیتی را دارم
فکیر:آرزوی آرسنال و سیتی را دارم

فکیر:آرزوی آرسنال و سیتی را دارم

بارسلونا و رئال مادرید جزء لیست باشگاه های مورد علاقه این بازیکن ٢۴ ساله هستند که رویایی حضور در آنها را دارد.فکیر همینطور تایید کرد که علاقمند به انتقال به آرسنال یا منچسترسیتی است، اما همچنین اظهار کرد که با یک انتقال به لالیگا خوشحال خواهد شد.
این مهاجم ٢۴ ساله که نقش کلیدی ای در شروع قدرتمندانه‌ ی این فصل لیون داشته است، ١١ گل به همراه ٣ پاس گل در ١۴ بازی به ثبت رسانده است.

چنین فرم بسیار خوبی نظر باشگاه های بزرگ را جلب کرده است، تا آنجایی که این مهاجم زاده‌ی لیون به بارسلونا هم لینک شد.آرسنال هم جزء علاقمندان به جذب این بازیکن است تا جایگزین احتمالی ای برای مسوت اوزیل یا الکسیس سانچز، که قراردادشان در آخر فصل به پایان می‌رسد، پیدا کرده باشد.

فکیر در گفتگویش با TF1 اظهار کرد:"اسپانیا رویای من است، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو، آنها تیم های بزرگی هستند.اما انگلستان هم همینطور، با منچسترسیتی و آرسنال.این آخرین فصل من در لیون است؟ من نمی‌دانم چه آینده ای در انتظار من است.هنوز ٢ سال از قراردادم باقی است. پس من همچنان یک لیونی هستم."
ژان میشل اولاس مدیرعامل باشگاه لیون قبل از این گفته بود که فکیر در ژانویه به فروش نخواهد رسید. او ماه نوامبر در این زمینه گفته بود:"مطمئنا علاقه‌مندی هایی برای جذب او وجود دارد، اما ما تمام تلاشمان را برای حفظ نبیل خواهیم کرد. و فکر می‌کنم که او خواهان ماندن است."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro
بازدید: ۱,۲۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰