loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو زیر سایه گران ترین خرید آرسنال
ژیرو زیر سایه گران ترین خرید آرسنال

ژیرو زیر سایه گران ترین خرید آرسنال

به گفته رابرت پیرس، اولویه ژیرو از وضعیتش در آرسنال احساس نارضایتی می‌کند.

اسطوره توپچی‌ها می‌گوید که با ژیرو تصمیم دشواری مواجه است، درحالی که آرسنال با چالش سانچز و اوزیل در این نیم فصل رو به رو است.

رابرت پیرس اسطوره آرسنال به هم‌وطن خود اولیویه ژیرو اصرار کرده است که قبل از تصمیم گیری در مورد آینده اش در ماه ژانویه با رئیس گفتگو کند، و این نشان می‌دهد که این مهاجم فرانسوی در حال حاضر از وضعیتش در باشگاه رضایت ندارد.

ژیرو ٣١ ساله تا هفته هفدهم حتی در یک بازی در لیگ برتر هم از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نگرفته است و در تابستان هم در آستانه پیوستن به اورتون بود و حالا خود را انتخاب دوم باشگاه می‌داند، پشت سر الکساندر لاکازت، گران ترین خرید تاریخ باشگاه.

مهاجم فرانسوی آرسنال در دیدار مقابل ساوتهمپتون در دقایق پایانی یک امتیاز را برای توپچی‌ها زنده کرد و رکورد ١٧ گل اوله‌ گونار سولشیر در بیشترین تعداد گل زده به عنوان بازیکن تعویضی در تاریخ لیگ برتر برابر شده است.

در آستانه جام جهانی 2018 روسیه ژیرو اظهار کرد که ممکن است مجبور به یک انتقال قرضی در ماه آینده شود، اما پیرس معتقد است او باید قبل از اتخاد هرگونه تصمیمی در این مورد با آرسن ونگر گفتگو کند.

پیرس به Goal گفت: "من واکنش خوبی از آرسنال بعد از دریافت گل از سوی ساوتهمپتون دیدم، و یک بازیکن حرفه ای مانند ژیرو تاثیر خود را می‌گذارد.

اوضاع برای او خیلی آسان نیست زیرا او می‌خواهد بازی کند و با تیم ملی فرانسه به جام جهانی برود. به عنوان یک بازیکن راضی نیست اما این فوتبال است و آرسن ونگر در حال حاضر بر سر انتخاب بین لاکازت و ژیرو بر سر دوراهی قرار دارد.

اگر جای او بودم اولین کاری که انجام می‌دادم گفتگو با آرسن ونگر بود زیرا او سرمربی تیم است. ژیرو بازیکن بزرگ و بسیار مهمی است اما قبل از تصمیم گیری لازم است با آرسن ونگر و رئیس هیئت مدیره جناب گازیدیس گفتگو کند.

بعد از ملاقات می‌تواند تصمیمش را بگیرد اما از آنجا که شرایط را می‌دانم، او واقعا احساس رضایت نمی‌کند."

او در ادامه راجع به وضعیت اوزیل و سانچز، اظهار کرد:

"اینها دوستان من هستند. من الکسیس و مسوت را دوست دارم. در مورد ژیرو هم همینطور. پاسخ دادن [راجع به اینکه در آرسنال می‌مانند یا نه] دشوار است. من جای آنها نیستم و نمی‌دانم در پایان فصل چه خواهند کرد.

اگر مالک باشگاه بودم بدون شک خواهان تمدید قرارداد با آنها بودم زیرا آنها در داخل و خارج زمین بازیکنان مهمی هستند. شرایط برای آرسنال آسان نیست.

آرسنال در حال حاضر به دو اتفاق نیاز دارد، اول اینکه در چهار تیم فصل را به اتمام برساند، و دوم اینکه جام برنده شود مانند کاری که منچستریونایتد فصل گذشته انجام داد.

آنها الگو مناسبی هستند [که با قهرمانی در لیگ اروپا به لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.] و درحالی که عده ای می‌گویند لیگ اروپا به اندازه لیگ قهرمانان هیجان انگیز نیست، فرصت مناسبی است که یک جام برای باشگاه بدست بیاید. هدف این است که همیشه یک چیزی ببرید. برای آرسنال قهرمانی در لیگ اروپا بسیار مهم است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۳۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰