loading
در حال بررسی درخواست شما
عدم فروش بلرین همچنان کار درستی به شمار میآید؟
عدم فروش بلرین همچنان کار درستی به شمار میآید؟

عدم فروش بلرین همچنان کار درستی به شمار میآید؟

حدودا شش ماه پیش هکتور بلرین در انتقالی به ارزش 40 میلیون پوند به بارسلونا لینک شد اما باید دید ماندنش تصمیم درستی بوده یا خیر.

وقتی در نوامبر 2016، بلرین قرارداد 6 ساله اش را با آرسنال امضا کرد، یک توپچی هم نبود که خوشحال نشده باشد، اما با فرم فعلی او، آیا ارزشش را داشت؟!
وقتی پس از اینکه در سال 2014 متئو دبوشی مصدوم شد و کالوم چمبرز، که او را تازه از ساوتهمپتون آرسنال خریده بود، مریض شد، این دفاع راست به تیم اول آرسنال رسید اما همه فکر میکردند این بازیکن اسپانیایی فقط چند هفته بازی کند.

بلرین از تیم دوم بارسلونا در سال 2011 به آرسنال پیوست و همه میدانستند که او برای پیشرفت به زمان نیاز دارد. او تازه از حضوری قرضی در واتفورد برگشته بود.با این حال این نوجوان جایگاهش را در تیم تثبیت کرد و آن فصل 20 بازی کرد. بلرین به سرعت تبدیل به دفاع راست شماره 1 ونگر شد و چند سال بعد قراردادی 6 ساله را امضا کرد.آن قرارداد که دستمزد هفتگی این بازیکن 22 ساله را تا 100 هزار پوند در هفته افزایش داد، یکی از دلایلی بود که مانع خرید او توسط تیم سابقش، بارسلونا شد.همین اتفاق سسک فابرگاس تکرار شد و کاتالان ها اجازه دادند بازیکن جوانشان که خودشان به او بازی نمیدادند بدست ونگر تربیت شود، ولی نتوانستند ثمره آن را برداشت کنند.به هر حال تابستان فرا رسید و از نزدیکانش نقل قول شد که بلرین تمایل دارد به بارسلونا بپیوندد.

بلرین در تابستان در مصاحبه ای گفت:"من خوش شانس بودم که در آرسنال شانس بازی بدست آوردم. اتفاقات برایم به خوبی پیش میرود و خبرهایی از بارسا مرا خوشحال میکند اما به من بستگی ندارد که بروم یا بمانم.خوب است که میدانم باشگاهی مثل بارسا به من علاقه مند است که از سن پایین در آن بزرگ شدم.در حال حاضر چیزی نمیدانم، من بازیکن آرسنال هستم و باید دید چه پیش می آید."

طبیعتا ونگر با اینکه بارسا مایل بود برای خرید او 40 میلیون پوند پرداخت کند، هر لینک شدن احتمالی را رد کرد.بارسلونا عقب کشید و گفت که از اول هم او را نمیخواسته و بلرین هم به ترکیب اصلی آرسنال برگشت.او دیگر نتوانست فرم سابق خود را بدست آورد و در بازی برابر ساوتهمپتون به بدترین حد خودش رسید، اما میتوان آثار این افت را از مارس پیش دنبال کرد.تمام تیم بد بود اما دلیلی داشت که او پس از باخت 3-0 در سلهارت پارک، توسط هواداران آرسنال هو شد.او نتوانست سرعت فوق العاده اش را بدست آورد و سانتر هایش هم تعریفی نداشت که خودش هم در پستی توییتری همین موضوع را ترول کرده بود.

با تمام این نکات، آیا آرسنال باید پیشنهاد 40 میلیون پوندی بارسلونا برای این بازیکن 22 ساله را قبول میکرد؟ پاسخ اکثر کارشناسان هنوز منفی است!

اولا فارغ از بحث مالی، هواداران آرسنال هیچ وقت نمیخواهند یک بازیکن اصلی تیم را به آن باشگاه بفروشند.
دوما با اینکه عملکرد پیشرفت او خوب نیست اما هنوز جوان است و نشان داده است چه پتانسیلی دارد، این توانایی در وجود او هست و طبق نظر کارشناسان او دوباره این توانایی را بدست خواهد آورد.در نهایت چند دفاع راست میشناسید که جوان باشند و ارزش پول خرج کردن را داشته باشند؟!  چند نفر را میشناسید که بتوانند جایگزین بلرین روی فرم یا حتی بلرین خارج فرم بشوند؟! بلرین کماکان مورد توجه یوونتوس است و در حال حاضر پیراهن سرخ و سفید را به تن میکند و باید از او حمایت کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Dailycannon
بازدید: ۱,۴۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰