loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی همه جانبه به بازی آرسنال - لیورپول
نگاهی همه جانبه به بازی آرسنال - لیورپول

نگاهی همه جانبه به بازی آرسنال - لیورپول

یورگن کلوپ از بازیکنانش انتظار دارد تا در رویارویی جمعه شب مقابل آرسنال در امارات استحکام دفاعی خود را حفظ کنند.

لیورپول در آخرین حضور خود در شمال لندن متحمل شکست سنگینی شد، وقتی که در ماه اکتبر مقابل تاتنهام در استادیوم ومبلی با نتيجه ۴-١ خارج شدند اما از آن زمان تا کنون در ۹ بازی تنها ۴ گل دریافت کرده اند.کلوپ گفت: "ما باید آماده چالش متفاوتی در روز جمعه باشیم. این تیم آرسنال است و بازیکنان با استعداد فراوانی دارند و می‌توانند شانس های زیادی خلق کنند.ما باید متمرکز باشیم، اما در این قسمت خاص از رقابت ها تمام بازیکنان باید متمرکز باشند."

در عین حال، آرسن ونگر انتظار یک واکنش قاطعانه نسبت به شکست سنگین ۴-٠ در ابتدای فصل در آنفیلد در ماه آگوست را دارد.گل های روبرت فیرمینو، سادیو مانه، محمد صلاح و دنیل استوریج لیورپول را به پیروزی قاطعانه ای رساندند، در روزی که الکس اوکسلید چمبرلین برای آخرین بار با پیراهن آرسنال به میدان رفت.

ونگر در این مورد گفت: "وقتی چنین دوران حرفه ای طولانی مدتی به اندازه من دارید، شکست هایی را تجربه می‌کنید که متاسفانه تا پایان عمرتان شما را آزار خواهند داد.معتقدم زیبایی فوتبال به این است که شما همیشه زمان دارید تا برایش آماده شوید. وقتی نمی‌توانید اوضاع را به درستی کنترل کنید، انجامش دهید.پس بياييد بر روی چیزی که رو در روی ماست تمرکز کنیم و جمعه شب با عملکردی کاملا متفاوت حاضر شویم."


🔸 اخبار تیم ها
آرسنال بعد از تعویض اجباری اولیور ژیرو در بازی روز سه شنبه مقابل وستهام در دور یک چهارم نهایی جام اتحادیه، بدلیل مصدومیت ناحیه همسترینگ او را در اختیار نخواهد داشت.
ونگر در مورد وضعیت او گفت: "اوضاعش خیلی خوب به نظر نمی‌رسد، فکر می‌کنم برای جمعه شب در دسترس نخواهد بود."
فرانسیس کوکلین هم در همان بازی بدلیل مصدومیت در اواخر بازی تعویض شد اما هنوز شانس حضور در ترکیب را دارد، اگرچه آرون رمزی بخاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دسترس نخواهد بود، در عین حال که سانتی کازورلا هم بدلیل مصدومیت بلند مدت از ناحیه قوزک از میادین به دور است.البته ونگر احتمالا شکودران موستافی را بعد از مصدومیت از ناحیه ران پا در بازی مقابل منچستریونایتد، در اختیار داشته باشد.

آلبرتو مورنو و ناتانیل کلاین به ترتیب بدلیل مصدومیت از ناحیه قوزک و کمر این بازی را از دست خواهند داد، در حالی که حضور دنیل استوریج و جوئل ماتیپ هم به ترتیب به دلیل مصدومیت همسترینگ و ماهیچه در هاله ای از ابهام قرار دارد. کلوپ در مورد آمادگی ماتیپ گفت: "جوئل ماتیپ دیروز به تمرینات بازگشته است، مطمئن نیستیم که برای بازی مقابل آرسنال آماده باشد، اما برای بازی های آینده، کاملا اطمینان داریم."
شروع آدام لالانا در ترکیب اولیه لیورپول برای اولین بار در فصل اخیر هم قطعی به نظر نمی‌رسد، او که به تازگی از کمند مصدومیت همسترینگ جدا شده است، در ٢٠ دقیقه پایانی مقابل بورنموث به میدان رفت.
الکسیس سانچز، گرانيت ژاکا و دژان لوورن همگی در خطر محرومیت یک جلسه ای قرار دارند، اگر که در این بازی اخطار دریافت کنند، و در این صورت در باکسینگ دِی در ترکیب تیم حضور نخواهند یافت.


🔸 پیش‌ بینی پل مرسون
پیش‌ بینی این دو تیم بسیار سخت است. تنها چیزی که می‌توانید با اطمینان بگویید این است که این بازی گل خواهد داشت.بعضی بازی های بزرگ آن طور که انتظار می‌رود، خوب پیش نمی‌روند، اما این یکی از آنها نیست.آرسنال همچنان شانس هایی ایجاد می‌کند، فقط نمی‌توانند توپ را به دروازه برسانند، و لیورپول که در ضد حملات کشنده است.آنها در حمله عالی هستند، اما از نظر دفاعی قدرتمند نیستند. آرسنال می‌تواند لیورپول را نابود کند، یا برعکس. بازی وحشتناکی برای پیش‌بینی کردن است.


🔹 پیش‌ بینی نتیجه پل مرسون:
آرسنال ٢-١ لیورپول

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۶۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰