loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: هنوز با ونگر صحبت نکرده‌ام
ویلشر: هنوز با ونگر صحبت نکرده‌ام

ویلشر: هنوز با ونگر صحبت نکرده‌ام

جک ویلشر برای اولین بار از مارچ 2014 در 4 بازی متوالی در لیگ برتر برای تیم اصلی به میدان رفت و توانست یک پاس گل زیبا با دقت بالا برای الکسیس در بازی دیشب ارسال کند. پس از این دیدار به سوالات خبرنگاران این گونه پاسخ داد:


🔸درباره اینکه چه مقدار کیفیت و شخصیت تیمی برای این بازی نیاز بود؟
وقتی شما به اینجا میایید کار بسیار سختی دارید مخصوصا در این فصل که روی هاجسون به اینجا اومده و تغییرات زیادی ایجاد کرده است و به عنوان مربی جدید آنها خوب نتیجه گرفته است.


🔸درباره اینکه بازی کردن پشت الکسیس چقدر آسان است...
او پا به پای مدافعان حرکت میکند و خود را آزاد نگه میدارد و در پشت آنها میدود، همین مسئله باعث میشود کار مدافعان بسیار سخت شود و کار هافبک ها برای پاس دادن راحت تر میشود، که همین مسئله باعث شد در این بازی به او پاس گل بدهم.


🔸آیا فکر میکنی داری به بهترین فرم خود برمیگردی؟
جواب دادن این سوال سخت است من پارسال از فرم خود راضی بودم اما فکر میکنم الان فرم بهتری دارم.من حس میکنم بازی به بازی آماده تر (از لحاظ بدنی) و بهتر میشوم این هم یک بازی دیگر و یک سه امتیاز دیگر بود پس خوشحالم از این شرایط پیش آمده.


🔸درباره اینکه میخواهد مسئله قرارداد زودتر حل شود...
من با رئیس صحبت کردم و او به من گفت که به زودی در درباره ی این موضوع حرف خواهیم زد پس باید منتظر او بمانم.مطمئنم این مسئله بزودی انجام میشود و همه چیز خوب خواهد بود.


🔸درباره اینکه کسب امتیاز خارج از خانه حس بهتری دارد...
اینجا محلی سخت است برای بازی کردن در آن، باید با انواع سبک های مختلف فوتبال روبرو شد و تطابق یافت و من فکر میکنم امشب ما این مسئله را به خوبی انجام دادیم.آنها در نیمه دوم زمانی که گل مساوی را زدند جلو کشیده بودند و باید این مسئله را حل میکردیم، سپس دو گل به آنها در ضد حمله زدیم و بازی تقریبا تمام بود و همه ما خوشحال بودیم از نتیجه ی کسب شده.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰