loading
در حال بررسی درخواست شما
پوشش خبری نقل‌انتقالات آرسنال
پوشش خبری نقل‌انتقالات آرسنال

پوشش خبری نقل‌انتقالات آرسنال

آرسنال در حال مذاکره برای نهایی کردن جذب مدافع سابق منچستر یونایتد به گزارش نشریه سان آرسن ونگر تلاش میکند تا طی چند هفته ی آینده جانی ایوانز مدافع کنونی وستبروم را با مبلغی در حدود ۲۵ میلیون پوند به امارات بیاورد .منچستر سیتی نیز در تابستان پیشنهادی به ارزش ۲۵ میلیون پوند برای این بازیکن ارائه داد اما با مخالفت سرمربی وستبروم این انتقال صورت نگرفت.


در تابستان گذشته، همه از علاقه و تلاش ریاض محرز برای پیوستن به یکی از تیم های بزرگ اروپایی باخبر بودند اما لستر حتی پیشنهاد 35 میلیون یورویی رم را نیز رد کرد.چندی قبل مجددا خبرهایی در این خصوص در حال انتشار است، به عنوان مثال یک رسانه الجزایری خبر داده بود که آرسنال به زودی یک پیشنهاد رسمی برای محرز ارسال می کند.اخیرا هم، نشریه اکیپ از آرسنال، چلسی و لیورپول به عنوان تیم های خواهان محرز یاد کرده است.هر چند با توجه به ترکیب آرسنال، جذب محرز در این شرایط بسیار دور از ذهن به نظر می رسد مگر اینکه حداقل والکات و ژیرو، آرسنال را ترک کنند.


طبق گزارش اسکای اسپرت، آرسنال برای جایگزینی الکسیس سانچز، کریستین پاون وینگر جوان و ملی پوش تیم بوکاجونیورز آرژانتین را در نظر گرفته است.او در ۱۲ بازی در لیگ این کشور ۳ گل زده و ۶ پاس گل داده است، باشگاه های یوونتوس و منچستر سیتی هم به صورت جدی به دنبال این استعداد جوان هستند.همچنین گفته می شود آرسنال از لوکاس واسکز وینگر تیم رئال مادرید نیز به عنوان یک گزینه دیگر برای جانشینی الکسیس سانچز نام برده است.


گابریل مدافع سابق آرسنال : شرط میبندم از بین اوزیل و سانچز یکی از آن ها در آرسنال می ماند ، با رفتن هر دوی آن ها تیم چیز های زیادی را از دست می دهد .
یکی از آن ها می ماند اما از من نپرسید کدامیک !



طبق گزارش دیلی میل، منچسترسیتی بعد از مصدومیت گابریل ژسوس در فکر ارائه پیشنهادی به ارزش ۳۵میلیون پوند برای الکسیس سانچز است و پیشبینی می شود آرسنال با پیشنهادی در این حدود موافقت کند.



طبق گزارش اسکای اسپرت، با انتقال جنک توسون مهاجم تیم بشیکتاش به اورتون شایعه انتقال الیویر ژیرو به این تیم ترکیه ای نیز قوت گرفت.ژیرو که به دنبال بازی کردن به عنوان یار ثابت است، تا در سالی که به جام جهانی منتهی می شود جایگاه خود را در تیم ملی فرانسه از دست ندهد.بنا بر این دلیل ممکن است او با پیشنهاد این تیم ترکیه ای موافقت کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌ها
بازدید: ۱,۴۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰