loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی به همه اخبار روز نقل و انتقالات آرسنال
نگاهی به همه اخبار روز نقل و انتقالات آرسنال

نگاهی به همه اخبار روز نقل و انتقالات آرسنال

🔸  آرسنال و منچسترسیتی از روز جمعه در حال مذاکره (بر سر الکسیس سانچز) هستند، آرسنال 35 میلیون پوند میخواهد اما سیتی میخواهد مبلغ را کاهش دهد. منابع نزدیک به سانچز بسیار مطمئن اند که این انتقال انجام میشود.

🔸  جیمز اولی ژورنالیست Evening Standard
منچستر سیتی برای جذب الکسیس سانچز در این ماه اقدام میکند . توپچی ها مبلغی در حدود ۴۰ میلیون پوند را خواستارند اما اگر توافق برای فروش حاصل شود قیمت نهایی پایین تر می آید و بستگی به این نیز دارد که ونگر میخواهد او را بفروشد و یا میخواهد تا پایان فصل او را در تیم نگه دارد .

🔸  طبق گزارش میرور، آرسن ونگر قصد دارد با درآمد حاصل از فروش سانچز برای جذب ریاض محرز اقدام کند.

🔸  یوونتوس مشتری جدید مسوت اوزیل
به گزارش نشریه ایتالیایی Corriere dello sport مکس آلگری سرمربی یوونتوس علاقه ی زیادی به مسوت اوزیل دارد و در صورت عدم توافق بین منچستر و اوزیل برای به خدمت گرفتن او بصورت بازیکن آزاد اقدام خواهد کرد .


🔸  آرسنال آماده ی فروش فرانسیس کوکلین
به گزارش جان کراس ژورنالیست میرور آرسنال آماده است تا کوکلین را با قیمتی در حدود ۱۰ میلیون پوند بفروش برساند و دو تیم وستهام و کریستال پالاس از لیگ انگلستان و یک تیم از لیگ برتر فرانسه به جذب او علاقه نشان داده اند .فرانسیس کوکلین مشکلی برای همراهی تیم در بازی دیشب نداشت و دلیل بازی نکردن او ممکن است نزدیک بودن به خروج از باشگاه باشد .


🔸 ساوتهمپتون برای جذب والکات اقدام خواهد کرد
به گزارش دیلی میل والکات که در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک جوان ۱۶ ساله به آرسنال آمد در سال های اخیر فرصت بازی به اندازه کافی پیدا نکرده است و برای از دست ندادن جام جهانی خواهان انتقال از آرسنال است .سرمربی ساوتهمپتون بعد از برد ۱-۰ این تیم در روز شنبه تاکید کرد که دوست دارد دوباره والکات را به ساوتهمپتون بازگرداند.  به گزارش نشریه گل والکات خود یک انتقال قرضی را ترجیح میدهد .

🔸 جیمز اولی ژورنالیست Evening Standard
آرسنال به ایوانز علاقه دارد و از طرفی وست بروم به جذب دبوشی علاقه مند است . دبوشی میتواند وارد قرارداد برای انتقال ایوانز از وست بروم به آرسنال بشود . ایوانز انتقال به منچستر سیتی را ترجیح میدهد و هیچ یک از این دو باشگاه هنوز بر سر مبلغ ۲۵ میلیون پوندی ایوانز توافق نکرده اند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : خبرگزاری‌ها
بازدید: ۲,۳۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰