loading
در حال بررسی درخواست شما
مونتمورو : تیم پیشرفت داشته است
مونتمورو : تیم پیشرفت داشته است

مونتمورو : تیم پیشرفت داشته است

سرمربی تازه وارد تیم بانوان آرسنال همچنان امیدوار است که بتواند فاصله ی خود با تیم های صدرجدول و منچسترسیتی را به حداقل برساند و قهرمان لیگ برتر شوند.

 

"به طور کلی این دیدار برای هواداران هر دو تیم دیدار جذابی بود ، گلهای زیاد و صحنات جذاب زیادی داشت و دربی جذابی بود که ما بخشی از آن بودیم.هواداران از پولی که بابت خرید بلیط این دیدار دادند حداکثر استفاده را بردند و این یک دیدار فوق العاده جذاب بود."

 

"نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت از جمله اینکه ما در بخش هایی از زمین پیشرفت خوبی داشتیم و گامی رو به جلو برداشتیم . در این سطح از فوتبال این مسائل مسائل ظریفی هستند که باعث تغییر روند بازی میشوند و این اتفاق برای ما افتاد."

 

"تیم از نظر شخصیتی پیشرفتی داشته که توانست به بازی بازگردد. 10-15 دقیقه ی نخست نیمه ی اول تیم ما بسیار تحت فشار بود و چلسی واقعا عالی و پویا عمل میکرد. بنابراین ما در ادامه نیز کمی تحت فشار بودیم و در بعضی از شرایط به خوبی توانستیم با این فشار مبقابله کنیم اما باز هم چلسی بر ما فشار می آورد و با این وجود ما باز هم ایستادگی کردیم و موفق شدیم بر آنها غلبه کنیم و عملکرد بسیار خوبی هم داشتیم، بسیار خوب ، من فکر میکنم در چند هفته ی اخیر پیشرفت خوبی را در تیم شاهد بوده ایم."

 

"یک فصل طولانی را پیش رو داریم و یادتان باشد که چلسی ومنچسترسیتی در رقابت های اروپایی بازی خواهند داشت.و آنها بازی های زیادی دارند هر دو تیم تیمی قوی و پر مهره دارند اما باور کنید که در لیگ برتر تیم های قوی دیگری چون ردینگ هم هستند که ما آخر هفته با آنها دیدار خواهیم داشت. شما دیدید که آنها موفق شدند از ما امتیاز بگیرند و این نشان میدهد که فصل هنوز تمام نشده است.". 

 

لینک گزارش بازی چلسی و آرسنال 

http://arsenal.ir/articles/15570/      

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰