loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین اخبار نقل‌و‌انتقالات آرسنال
آخرین اخبار نقل‌و‌انتقالات آرسنال

آخرین اخبار نقل‌و‌انتقالات آرسنال

تلاش جدی والنسیا برای جذب کوکلین
طبق اخبار منتشر شده، والنسیا پیشنهادی برای کوکلین ارائه داده است شامل انتقال قرضی با رقمی 2.6 میلیون یورویی به والنسیا و بند خرید 10.5 میلیون یورویی در تابستان است.در صورت توافق نهایی، این چهارمین انتقال قرضی کوکلین است که پیش از این به تیم های لورینت، فرایبورگ و چارلتون قرض داده شده بود.گفته می شود تمام مراحل این انتقال تکمیل شده است و فقط منتظر دستور خروج از طرف آرسن ونگر سرمربی آرسنال هستند.


20 میلیون، رقم آخر منچسترسیتی برای سانچز
منچستر سیتی پیشنهادی رسمی به ارزش ۲۰ میلیون پوند برای الکسیس سانچز ارائه داد ، اگر آرسنال با این پیشنهاد موافقت نکند سانچز در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به سیتی خواهد پیوست و به ازای این انتقال مبلغی به آرسنال پرداخت نخواهد شد . باشگاه منچستر سیتی اعلام کرده است که پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی خود را افزایش نخواهد داد و اگر این پیشنهاد رد شود ، پیشنهاد جدیدی ارائه نخواهد شد .


رقابت آرسنال و منچستر بر سر ستاره ی برزیلی شاختار دونستک
آرسنال و منچستر یونایتد به دنبال جذب فردریکو رودریگز سانتوس هافبک تهاجمی و برزیلی شاختار دونستک هستند و علاقه ی زیادی به این بازیکن دارند و می خواهند برای جذب آن در ژانویه اقدام کنند.فرد (Fred) توجهات زیادی را به خودش جذب کرده است و باشگاه های دیگری از جمله، پاریس سنت ژرمن و منچستر سیتی نیز به جذب او علاقه دارند.الکسیس و سیتی بر سر دستمز هفتگی ۲۵۰ هزار پوند در هفته تا سال ۲۰۲۳ نیز به توافق رسیده اند .


شبکه ورزشی Tyc sport آرژانتین :
آرسنال ممکن است بند آزادسازی ۳۷ میلیون دلاری (۲۷ میلیون پوند) کریستین پاون وینگر آرژانتینی بوکاجونیورز را فعال کند تا هر چه سریعتر او را به عنوان جانشین الکسیس سانچز جذب کند .او در ۱۲ بازی در لیگ کشور آرژانتین ۳ گل زده و ۶ پاس گل داده است .



وستهام علاوه بره کوکلین به محمد الننی نیز علاقه مند است
دیوید مویس سرمربی وستهام برای تقویت خط میانی تیم خود علاوه بر کوکلین ، الننی را نیز از آرسنال زیر نظر دارد. انزونزی ، کاروالیو ، شلوی و جو آلن دیگر گزینه های زیر نظر دیوید مویس برای تقویت خط هافبک وستهام هستند .


یاردیم: هر چیزی امکان دارد رخ بدهد!
طبق گزارش اسکای اسپرت، یاردیم سرمربی موناکو درباره ی انتقال لمار به آرسنال یا لیورپول گفت:"ما نمی خواهیم او را در ژانویه از دست بدهیم، اما پنجره زمستانی تا انتهای ماه بعد باز است و هرچیزی امکان دارد رخ بدهد."



طبق گزارش دیلی میل، آرسنال برای جانشینی سانچز به دنبال فکیر و لمار است، شانس و احتمال زیادی برای پیوستن به آرسنال دارند اما احتمال جذب نبیل فکیر بیشتر است.


دی مارزیو از اسکای اسپرت:
الکسیس سانچز با منچستر سیتی به توافق کامل رسید و شروطی برای زمان انتقال گذاشته شد.اگر انتقال در همین ماه جاری صورت گیرد سانچز ۲۰ میلیون پوند + ۱۵ میلیون سالانه دریافت خواهد کرد و ۲۰ میلیون پوند نیز به آرسنال خواهد رسید. اگر در ماه جولای در تابستان انجام شود الکسیس سانچز ۳۰ میلیون پوند + ۱۳ میلیون سالانه دریافت خواهد کرد و چون به عنوان بازیکن آزاد آرسنال را ترک کرده است، مبلغی بابت حق انتقال او به آرسنال پرداخت نخواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌ها
بازدید: ۱,۵۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰