loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال همواره در قلب من خواهد بود!
آرسنال همواره در قلب من خواهد بود!

آرسنال همواره در قلب من خواهد بود!


ادواردو که عصر دیروز ، انتقال 7.5 میلیون پوندی خودش به شاختار را نهایی کرد ، در پیامی از همه ی هواداران و کادر فنی باشگاه آرسنال قدردانی نمود.

" پیش از اینکه فصل دیگری از زندگیم را با شاختار شروع کنم ، می خواهم برای همه ی دوستانم در آرسنال پیامی بفرستم.

چند روز گذشته برای من روزهای بسیار احساسی بود. هرچند که از بابت رقابت جدیدی که با باشگاه جدیدم شاختار در پیش رو دارم بسیار هیجان زده ام ولی به خاطر ترک کردن خانه ی خود در سه سال گذشته - باشگاه فوتبال آرسنال- بسیار ناراحتم.

آرسنال باشگاه بسیار خاصی است و من دلم برای افراد زیادی تنگ خواهد شد. همبازی هایم ، کادر فنی و مسلما هواداران فوق العاده ی باشگاه.


مایلم از همه به خاطر حمایت هایشان در مدت زمان حضور من در اینجا تشکر کنم. زمانی که تازه به انگلستان آمده بودم ، زبان آنها را بلد نبودم و هیچکس را نمی شناختم ولی به محض اینکه وارد باشگاه شدم ، به گونه ای با من برخورد شد که احساس کردم در خانه ی خود و عضوی از این خانواده ی بزرگ هستم. همچنین می خواهم از همه ی شما طرفداران آرسنال تشکر کنم. شما فوق العاده بودید و همواره نام مرا در ورزشگاه صدا می زدید و من هرگز این را فراموش نخواهم کرد.


به دلیل مصدومیتم ، شرایط بسیار سختی را سپری کردم ولی آرسنال همواره به من کمک کرد. کادر پزشکی ، مدیریت ، بازیکنان و هوادران ، از همه ی شما سپاسگزارم.


هرچند که در حال حاضر دیگر عضوی از باشگاه نیستم ، ولی آرسنال همواره در قلب من خواهد بود و همیشه پیگیر نتایج آن خواهم بود. همچنین برای آرسن ونگر و بازیکنان فوق العاده ی این تیم ، برای فصل بعد و آینده ،آرزوی موفقیت می کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۳۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰