loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین اخبار نقل‌و‌انتقالات آرسنال - یازدهم ژانویه
آخرین اخبار نقل‌و‌انتقالات آرسنال - یازدهم ژانویه

آخرین اخبار نقل‌و‌انتقالات آرسنال - یازدهم ژانویه

🔻 جزئیات علاقه ی منچستر یونایتد به الکسیس سانچز
به گزارش اسکای اسپرت خوزه مورینیو به رقابت برای جذب الکسیس سانچز وارد شده است و میخواهد با پیشنهادی بهتر از منچستر سیتی گوی رقابت را از این تیم برباید.منچستر یونایتد تلاش میکند هنریک میختاریان هافبک ارمنستانی خود را وارد قرارداد الکسیس سانچز کند و همچنین آماده است پول بیشتری به آرسنال بپردازد و همچنین حقوق بیشتری نیز به الکسیس سانچز پیشنهاد دهد.این در حالی است که گفته می شود سیتی پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی خود در ژانویه را افزایش نخواهد داد زیرا معتقد است الکسیس سانچز را برای پیوستن به سیتی قانع کرده است.به گزارش گولیم بالاگ ژورنالیست اسکای اسپرت حالا همه چیز بستگی به تصمیم سانچز و باشگاه آرسنال دارد، استراتژی منچستر سیتی می تواند ریسکی باشد و یونایتد بتواند در رقابت برای جذب الکسیس سانچز از تیم منچستر سیتی پیشی بگیرد.



🔻 لئوناردو ژاردیم اقرار کرد که ممکن است موناکو قادر به حفظ لمار نباشد!
سرمربی موناکو در کنفرانس خبری امروزش گفت:"پنجره باز شده است و میدانید بازار چگونه شده است. چیزهایی اتفاق می افتد که باشگاهی مثل موناکو هم نمیتواند به آن جواب منفی بدهد.
این اتفاق برای لیورپول (کوتینیو) افتاد و اوضاع این گونه است. ارقام امروزه فوق العاده بزرگ است. همه چیز ممکن است تغییر کند.اظهارات امروزم ممکن است فردا درست نباشند، در طول دو پنجره نقل و انتقالات قبلی، قیمت ها به شدت افزایش یافته اند.من هنوز میخواهم لمار را نگه دارم، اگر به مدت 10 سال اینجا بمانم میخواهم لمار هم این 10 سال را کنار من باشد. او جوان است و میتواند 10 سال دیگر بازی کند. او خیلی باکیفیت است و او را دوست دارم.اما با وجود این ارقام ها در این بازار کار بسیار دشواری است."


🔻 به نقل از گاردین و گل : منچستر یونایتد پیشنهادی به ارزش ۲۵ میلیون پوند برای الکسیس سانچز ارائه داد .


🔻 قرارداد فرانسیس کوکلین ۴/۵ ساله و رقم این انتقال ۱۲ میلیون پوند است و رقم فسخ قرارداد این بازیکن ۸۰ میلیون یورو تعیین شده است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌ها
بازدید: ۲,۹۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰