loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار نقل و انتقالات آرسنال، 12 ژانویه
اخبار نقل و انتقالات آرسنال، 12 ژانویه

اخبار نقل و انتقالات آرسنال، ۱۲ ژانویه

🔸 صحبت های سم آلردایس سرمربی اورتون در کنفرانس مطبوعاتی درباره ی جذب والکات: خیلی خوب می شود اگر بتوانیم او را به تیم اضافه کنیم اما در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست . قرارداد احتمالا دائمی خواهد بود اما باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد .مذاکرات در جریان است ، اگر همه چیز خوب پیش برود جذب والکات میتواند چیز های زیادی به تیم اضافه کند .به گزارش تلگراف اورتون حاضر است ۲۰ میلیون پوند برای جذب والکات بپردازد .



🔸جک ویلسون ژورنالیست دیلی اکسپرس و دیلی استار
از منابع نزدیک ریاض محرر شنیده ام که او در حال مذاکره با لیورپول است . البته اولویت او آرسنال است و باشگاه لستر سیتی نیز علاقه ای به فروش ستاره ی الجزایری خود ندارد .




🔸 دوید اورنستین ژورنالیست bbc :
اورتون و ساوتهمپتون در حال مذاکرات جدی بر سر تئو والکات با آرسنال هستند تا بتوانند او را به صورت دائمی جذب بکنند.آرسنال قصد قرض دادن تئو والکات را به هیچ باشگاهی ندارد، آنها فقط بر روی فروش دائمی یا حفظ والکات تمرکز کرده اند. آرسنال عجله ای برای فروش والکات ندارد، آنها در صورتی والکات را خواهند فروخت که شرایط و آمادگی ولبک و ژیرو به ثبات رسیده باشد. به دلیل قیمت و دستمزد ارائه شده احتمال جذب والکات توسط اورتون بیشتر از ساوتهمپتون است.

 

🔸 جیمز اولی ژورنالیست bbc
ونگر دوست دارد که والکات در تیم بماند اما نمیخواهد عاملی برای راه پیدا نکردن او به تیم ملی انگلیس در جام جهانی پیش رو باشد .اورتون جدی ترین مشتری والکات است ، بعد ساتهمپتون بیشترین میل را دارد و باشگاه هایی مانند والنسیا و نیوکاسل به تازگی خواهان او شده اند .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌ها
بازدید: ۲,۸۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰