loading
در حال بررسی درخواست شما
جزییات درگیری لفظی ونگر و داور
جزییات درگیری لفظی ونگر و داور

جزییات درگیری لفظی ونگر و داور

اتحادیه فوتبال انگلستان از حرفی که آرسن ونگر به مایک دین (داور دیدار آرسنال - وست برومویچ) زد و باعث محرومیتش از همراهی تیم روی نیمکت به مدت سه بازی شد، پرده برداشت.

ونگر بعد از پنالتی گرفته شده توسط مایک دین در بازی روز ٣١ دسامبر مقابل وست بروم که باعث شد با نتیجه ١-١ به پایان برسد، بسیار خشمگین شد و این عصبانیت محرومیتی را برایش به همراه داشت.ونگر در یک درگیری لفظی شدید، مایک دین را "شرم‌آور" خطاب کرد.

هجمه های ونگر علیه اتحادیه فوتبال به جهت پنالتی نفس‌گیر دقیقه آخری ای که توسط مایک دین گرفته شد که محرومیت سه جلسه‌ای اش در همراهی تیم روی نیمکت را به همراه داشت، اتحادیه فوتبال را مجبور کرد تا دلایل این جریمه و صحبت ونگر را  آشکار کند.

سرمربی توپچی ها بلافاصله بعد از اتمام بازی به سرعت وارد اتاق داوران شد و "به شکل پرخاشگرانه" ای با مایک دین، که خطای هند دیر هنگامی برای کالوم چمبرز در اواخر بازی اعلام کرد تا برتری آرسنال از بین برود، درگیر شد.

مرد ۶٨ ساله‌ی فرانسوی که با لقب "پروفسور" شناخته می‌شود، بعد از اینکه سه امتیازش را از دست رفته دید، تبدیل به یک مبارز خیابانی شد و حتی متهم شد به هل دادن مایک دین و گرفتن انگشتش جلوی سینه‌ی او.

مایک دین در گزارشش گفت:

"او در مقابل من بسیار تهاجمی برخورد کرد، و با عصبانیت با اشاره به من گفت که شما در موقعیت های حساس 'صداقت ندارید.' من در پاسخ گفتم 'پس دارید مرا متقلب خطاب می‌کنید و او پاسخ داد 'من متوجه چیزی که می‌گویم هستم، شما صداقت ندارید. سپس در ادامه گفت 'شما این کار را بار ها با ما کرده اید، شما باید حرفه ای برخورد کنید، شما شرم‌آور هستید.'"

ونگر قوانین اتحادیه فوتبال را، با زیر پا گذاشتن قانون عدم ورود به اتاق داوران در بازه ٣٠ دقیقه ای بعد از اتمام بازی، شکست و به شکل عجیبی، ونگر در راهرو ایستاد، مانع خدمه باشگاه جهت بستن در شد و فریاد زد: "بگذارید وارد شوم!"

سرانجام، دین به خدمه گفت که اجازه دهند ونگر وارد شود و گزارشش توسط داور کمکش یعنی سایمون لانگ نیز تطابق دارد.
شواهد لانگ در گزارشش:"بعد از اتمام بازی، ما وارد رختکن داوران شدیم، بلافاصه سرمربی آرسنال، آقای ونگر نیز به دنبال ما آمد.او در راهرو منتهی به اتاق ما ایستاد، مانع بسته شدن در توسط خدمه باشگاه وست برومویچ شد، در حالی که در خواست می‌کرد 'بگذارید وارد شوم.'

آقای ونگر یک قدم به داخل رختکن گذاشت و به شکل پرخاشگرانه ای با داور، آقای دین، برخورد کرد، به سمت او خم شد و بطور مکرر انگشتش را به سینه او میزد و چندین بار با صدای بلند میگفت 'شما صداقت ندارید.'"

کریستوفر کاواناگ داور چهارم مسابقه اضافه کرد:

"به محض ورود، زبان بدنش بسیار پرخاشگرانه بود، شروع کرد به اشاره کردن به داور و بار ها فریاد زد شما صداقت ندارید."

گزارش اتحادیه فوتبال انگلستان تایید کرد که بر سر اعمال جریمه عدم اجازه حضور روی نیمکت به گفتگو پرداختند، با احتساب این موضوع که زبان انگلیسی زبان اول ونگر نیست و او با گفتن آن حرف ها به آن شدت منظوری نداشته است و همینطور که اتهامات از سوی باشگاه آرسنال پذیرفته شده است.آنها در ابتدا یک محرومیت چهار جلسه ای را در نظر گرفته بودند اما با در نظر گرفتن این که ونگر اتهامش را پذیرفت و این بار به اندازه ژانویه ۲۰۱٧ که درگیری اش با آنتونی تیلور محرومیت چهار جلسه ای برایش به همراه داشت، جدی نبوده است.

ونگر، که سالیانه ٨ میلیون پوند حقوق می‌گیرد، همچنین یک جریمه مالی نیز دریافت کرد و گزارش اتحادیه فوتبال در پایان اشاره کرد: "با در نظر گرفتن حقوق هفتگی آقای ونگر، ۵٠،٠٠٠ پوند به ۴٠،٠٠٠ پوند کاهش یافت."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Mirror
بازدید: ۸۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰