loading
در حال بررسی درخواست شما
افشاگری آدبایور بعد از سال‌ها
افشاگری آدبایور بعد از سال‌ها

افشاگری آدبایور بعد از سال‌ها

آدبایور دلیل نفرت به وجود آمده بین او و هواداران آرسنال را افشا کرد. آدبایور در سال 2006 از موناکو به آرسنال پیوست. نزدیک به چهارسال بین توپچی‌ها بود و در سال 2009 به منچسترسیتی پیوست.
آدبایور 33 ساله مدتی به سیتی بازی کرد.اوتجربه بازی برای  تاتنهام ، رئال مادرید و کریستال پالاس را دارد. آدبایور امروز در ترکیه مشغول بازی است. او آرسن ونگر را آدم متقلب خطاب کرد و گفت: مربی هایی مثل مورینیو بی نظیر هستند. آنها صادقانه حرف میزنند و تکلیف شما روشن است.
برخی مربی ها رفتارهایی "FAKE" انجام میدهند. مثلا آرسن ونگر روزی من را به دفترش فراخوند و گفت آینده ای در آرسنال نخواهی داشت. من هم راهی جز رفتن به منچسترسیتی نداشتم، آنها مشتری حاضر و آماده‌ی من بودند. البته از رفتن به سیتی ناراحت یا ناراضی نبودم.

بعدها در مصاحبه ای دیدم که آرسن ونگر گفت: آدبایور برای پول آرسنال را ترک کرد!!! و من از آن روز از آرسنال متنفر شدم ( و آن شادی را جلوی هواداران آرسنال انجام دادم و بعدها به تاتنهام رفتم)

کسی من را متهم به پول دوستی کرده بود که 3 سال پیش من را با 3 میلیون پوند خرید و با قیمت 20 میلیون پوند فروخت! روزی که من به منچسترسیتی رفتم، 5 سال با آرسنال قرارداد داشتم.

این موضوع را باید روزی میگفتم تا (هواداران آرسنال) بفهمند دلیل بی احترامی به آنها چه کسی و چه چیزی بوده است!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۷۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰