loading
در حال بررسی درخواست شما
اتهام 'پولکی' بودن به سانچز
اتهام 'پولکی' بودن به سانچز

اتهام 'پولکی' بودن به سانچز

مارتین کیون: هدف منچستر يونايتد یعنی الکسیس سانچز را "پولکی" خطاب کرد و گفت برای او تنها پول است که اهمیت دارد!

مارتین کیون در صحبت های اخیرش الکسیس سانچز را هدف خود قرار داده است و بر چسب "پولکی" به او زده است و گفته است برای او "تنها پول است که اهمیت دارد."

سانچز که تابستان در آستانه انتقال به منچستر سیتی قرار داشت، انتظار می‌رفت در نیم فصل نیز راهی اتحاد و تیم قدرتمند پپ گواردیولا شود.اما سیتیزن ها آماده‌ی مواجهه با دستمزد کمر شکن مورد نظر سانچز نبودند، و منچستريونايتد که نیازمند تقویت در خط حمله خود بود، گوی سبقت را از دست آنها ربود.

مهاجم شیلیایی بر سر قراردادی به ارزش هفتگی ۵٠٠،٠٠٠ پوند با شیاطین سرخ به توافق رسیده است و سرانجام به هم تیمی هایی جدیدش ملحق خواهد شد، در حالی که به احتمال زیاد هنریک میخیتاریان راهی تیم مخالف خواهد شد.مدافع سابق توپچی‌ها یعنی مارتین کیون اخیرا راجع به داستان نقل و انتقال سانچز اظهار نظر کرده است، و صحبت هایی در مورد تصمیم سانچز برای ارجح قرار دادن یونایتد نسبت به سیتی داشته است.

کیون در گفتگوی خود با دیلی کنن گفت:"سانچز به پولکی ترین بازیکن فوتبال تبدیل شده است. منچستر سیتی از تابستان در صدد جذب سانچز بوده است و اگر در ژانویه توافقی صورت نگیرد برای پایان فصل منتظر او خواهند ماند.سیتی ذاتا محل مناسبی برای پیشرفت سانچز است. او در گذشته با پپ گواردیولا کار کرده است.اما مشخص است که برای سانچز، اهمیتی ندارد که به بهترین تیم برود، با گواردیولا کار کند و سطح بازی اش را ارتقا دهد.او احتمالا به این فکر کرده است که اگر تا تابستان صبر کند پیشنهاد بهتری دریافت نخواهد کرد و احتمالا حالا بهترین پیشنهاد را گرفته باشد. همه‌ی ماجرا در مورد پول است."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۲۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰