loading
در حال بررسی درخواست شما
24 ژانویه، اوبامیانگ موضوع اصلی روز
24 ژانویه، اوبامیانگ موضوع اصلی روز

۲۴ ژانویه، اوبامیانگ موضوع اصلی روز

🔸 تلگراف
آرسنال در وضعیتی مناسب برای نهایی کردن انتقال اوبامیانگ و ایوانز با مبلغی در حدود ۷۵ میلیون پوند قرار دارد .

🔸 توییت تیری هانری درباره ی شایعه پخش شده درباره توصیه ی او به الکسیس سانچز برای ترک کردن آرسنال:
میدانم که اغلب طرفداران آرسنال نیازی به توضیحات من ندارند اما برای توضیح درباره ی مسائل پیش آمده باید بگویم که من هیچوقت به الکسیس سانچز نگفتم که آرسنال را ترک کند. من نمیدانستم که او قرار است به منچستر یونایتد برود تا زمانی که مانند شما این خبر را در رسانه ها خواندم.

🔸 توضیحات الکسیس سانچز درباره شایعه پخش شده درباره ی توصیه تیری هانری به او برای ترک کردن آرسنال. برای روشن شدن ماجرا میگویم که هانری هیچوقت به من نگفت که آرسنال را ترک کنم، این یک تصمیم شخصی بود .او (هانری) باشگاه آرسنال را دوست دارد و خیلی خوب می شود اگر او را یک روز به عنوان سرمربی آرسنال ببینم زیرا او واقعا این باشگاه را دوست دارد.

🔸 رابین فن پرسی راجع پس از پیوستن به باشگاه فاینورد راجع به ونگر گفت:"من خیلی به او مدیونم. او در پیشرفت من به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان، نقش بسزایی داشته است.یادم می‌آید که ٢١ سال داشتم و فکر کردم که وقت این است که بیشتر بازی کنم. ونگر گفت: 'باید از خودت بپرسی که چرا هنوز به یک بازیکن کاملا طراز اول تبدیل نشده ای.برای خودت بنویس که چه کاری را می‌توانی خوب انجام بدهی و چه چیزی می‌تواند بهتر شود'. او یک مرد بسیار فهمیم است و بسیار صبور."


🔸 اکسپرس: ونگر به اوزیل گفته سریع‌تر تصمیم خود را بگیرد و قرارداد جدید را با آرسنال امضا کند. اوزیل اگر در ژانویه  از آرسنال نرود و قرارداد را تمدید نکند، تابستان بازیکن آزاد خواهد بود.

🔸 آرسنال پیشنهاد خود را به ۵۰.۹ میلیون پوند رسانده است و ژیرو را به عنوان بخشی از پیشنهاد ارائه کرد. برخی رسانه های انگلیسی نوشتند: احتمال خرید بازیکن بدون معاوضه بیشتر است.

🔸 اکسپرس: آرسنال به هر شکل موفق شده تا توافقات شخصی با  اوبامینگ را انجام دهد.آرسنال بیش از همیشه به اوبامیانگ نزدیک است

🔸 BBC Sport
پیشنهاد دوم آرسنال با مبلغ ۵۰ میلیون یورو (۴۳.۶ میلیون پوند) توسط دورتموند رد شد .این در حالی است که باشگاه دورتموند اعلام کرده مهاجم گابونی خود رو با مبلغی در حدود ۵۰ میلیون پوند خواهد فروخت .انتظار میرفت الیویر ژیرو نیز وارد انتقال شود اما در پیشنهادی که امروز مطرح و بلافاصله رد شد بازیکنی نبود و فقط پول رد و بدل میشد .

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌ها
بازدید: ۲,۲۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰