loading
در حال بررسی درخواست شما
خبرها حاکی از توافق 60 میلیون پوندی است
خبرها حاکی از توافق 60 میلیون پوندی است

خبرها حاکی از توافق ۶۰ میلیون پوندی است

آرسنال با توجه به به توافق رسیدن با اوبامیانگ برای قراردادی ۳.۵ ساله به ارزش ۱۸۰ هزار پوند در هفته اطمینان دارد که می تواند او را پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات جذب کند ، حتی اگر کار به ساعت های پایانی پنجره ی نقل و انتقالات برسد .

اوبامیانگ روز شنبه برای دورتموند به میدان رفت اما آنطور که دیده می شود این یک راه برای تحت فشار قرار دادن آرسنال بوده است .باشگاه دورتموند اعلام کرده است که مهاجم گابنی خود را با مبلغی در حدود ۶۰ میلیون پوند خواهد فروخت و آرسنال تا به حال دو پیشنهاد رد شده دارد .اگر آرسنال بخواهد هم اوبامیانگ و هم ایوانز را جذب کند ممکن است مجبور شود بر خلاف میلش اجازه ی خروج الیویر ژیرو را بدهد .



آلن پاردو سرمربی وست برومویچ : مصدومیت ممکن است باعث عدم انتقال جانی ایوانز به تیم های دیگر شود
سرمربی وست بروم پیش بینی کرد که مصدومیت احتمالی از ناحیه ی همسترینگ که برای جانی ایوانز در برد دیشب این تیم در برابر لیورپول اتفاق افتاد ممکن است باعث شود این بازیکن نتواند به تیم دیگری منتقل شود.پاردو همچنین تایید کرد که پیشنهاداتی برای ایوانز دریافت کرده اند اما هیچکدام نتوانسته توقعات مالی آنها را بر طرف کند.آرسنال یکی از تیم هایی است که به گزارش رسانه های مختلف به جذب جانی ایوانز علاقه مند است.

» خبرگزاری Sueddeutsche Zeitung آلمان:
توافق بین دورتموند و آرسنال بر روی انتقال اوبامیانگ احتمالا چهارشنبه با مبلغی در حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو صورت خواهد گرفت.


»  کیکر در نسخه چاپی خود گفته است که آرسنال و دورتموند با مبلغ 63 میلیون یورو بر سر اوبامیانگ توافق کرده اند.


»  رونان مورفی ژورنالیست گل:دورتموند مبلغ 63 میلیون یورو را برای اوبامیانگ قبول کرده است، ژیرو نیز وارد معامله نخواهد شد و دورتموند آنتونی مودست مهاجم کلن را به خدمت خواهد گرفت.

»  دیوید اورنستین ژورنالیست معتبر BBC :آرسنال نزدیک به امضای قرارداد با اوبامیانگ است و مبلغ انتقال نیز نزدیک 60 میلیون پوند خواهد بود اما این انتقال تا جذب جانشین اوبامیانگ توسط دورتموند طول خواهد کشید. همچنین هنوز معلوم نیست که سرنوشت ژیرو در این معامله چه خواهد بود.


»  اسکای اسپورت:آرسنال نزدیک به توافق 60 میلیون پوندی با دورتموند بر سر اوبامیانگ است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌ها
بازدید: ۱,۴۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰