loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسبلاگ با لئا ویلیامسون (قسمت اول)
مصاحبه آرسبلاگ با لئا ویلیامسون (قسمت اول)

مصاحبه آرسبلاگ با لئا ویلیامسون (قسمت اول)

پس از آنکه ردینگ در هفته هشتم لیگ برتر فصل 2017-2018 به تساوی بدون گل رضایت دادند تیم استیلمن لئا بازیکن تیم آرسنال را که از 9 سالگی توپچی بوده و اکنون در تیم ملی انگلستان زیر نظر فیل نویل فعالیت میکند پیدا کرد و با او مصاحبه ی مفصلی داشت.
 
لئا ویلیامسون که فقط بیست سال دارد جوری پخته صحبت میکند که انگار خیلی بیش از این سن دارد. او در 17 سالگی به تیم اصلی بانوان راه یافت و استعداد و توانایی او در فوتبال کاملا بر همگان واضح و مشخص است. در 17 سالگی او که در تیم اصلی حضور داشت موفق شد قهرمان جام حذفی باشد و در 18 سالگی جایزه ی بهترین بازیکن جوان لیگ برتر را از آن خود کرد.
 
درست چند روز پس از تولد 18 سالگی او با چالش بزرگی در تیم ملی زیر 19 ساله های انگلستان رو به رو شد،لئا مجبور ضربه پنالتی خود برابر نروژ را پس از 5 روز تکرار کند! چون در موقع بازی داور پنالتی را به علت ورود بازیکن انگلیس به محوطه قبل از ضربه مردود اعلام کرد و به نفع نروژ خطا گرفت.
 
یوفا پس از پنج روز رای به تکرار بازی از لحظه پنالتی داد در حالی که نتیجه نیز 2-1 به سود نروژ بود. لئا پنالتی خود را گل کرد تا بازی 2-2 شود و انگلیس با این نتیجه در گروه خود اول شد. (بازی های زیر 19 سال بانوان)
 
 
 
لئا در خانواده ای بزرگ شد که همه از هواداران سرسخت آرسنال بودند و او نیز در 9 سالگی به تیم آرسنال پیوست. 
 
" 6 ساله بودم که به سنتر آو اکسلنس پیوستم. در آن زمان مربی من تیم را ترک کرد و به آرسنال آمد. من همراه او آمدم و خوشبختانه از پس تمرینات و آزمایشات برآمدم تا آنها مرا انتخاب کردند و هیچگاه  از آنها جدا نشدم. بنابراین من مربیان خود را از 9 سالگی همراه خود دارم."
 
 
لیا یک بازیکن مبارز و بازیکنی فیزیکی است . او در بازی های هوایی بسیار قوی و تواناست و در سطح بالای تکنیکی قرار دارد. او در پست مدافع مرکزی به خوبی جا افتاده ولی بیشتر هافیک وسط بازی کرده است. او فوتبال خود را با پست هافبک شروع کرد اما اخیرا بیشتر در مرکز زمین بازی میکند . او میگوید در مورد پست خود در آینده منطقی برخورد میکند.
 
"مطمئن نیستم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و نمیخواهم درهای پیش رو را به روی خود ببندم که فقط در یک پست بازی کنم زیرا میدانم که میتوانم در هر دو پست بازی کنم. اما به شخصه با سبکی که ما بازی میکنیم از بازی در پشت میانه ی میدان لذت میبرم اما در مورد هر چه در آینده قرار است اتفاق بیفتد با دیدی باز برخورد میکنم." 
 
 
 

ویلیامسون
 
 
 
 
 
پایان بخش اول

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal-live-news.tk
بازدید: ۲,۰۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰