loading
در حال بررسی درخواست شما
دوست ندارم جای سسک باشم!
دوست ندارم جای سسک باشم!

دوست ندارم جای سسک باشم!

شاید  اگر بخواهیم دو انتقال مهم (در بخش فروش بازیکن) در 10 سال اخیر باشگاه را انتخاب کنیم، اولی خروج شماره ی 14 افسانه ای توپچی ها آن هم به مقصد بارسلونا و دومی انتقال احتمالی کاپیتان فابرگاس به همین باشگاه باشد. اگرچه انتقال دوم می تواند هرگز رخ ندهد ولی شاید همین حالا هم یکی از فراموش نشدنی ترین بحث های تابستانی برای هر طرفداری شده است.
هانری که حالا دیگر در بارسلونا جایی ندارد و می توان گفت سرنوشت خوبی برایش رقم نخورده است درباره ی رفتن یا ماندن هم بازی سابقش در آرسنال می گوید:
«همه می دانند که من به عنوان یک طرفدار عاشق آرسنال هستم و شما همیشه دوست دارید سسک در آرسنال بماند.
ولی شما چطور می توانید یک نفر را به خاطر برگشتن به خانه ملامت کنید؟! چون آن جا خانه ی اوست و در پایان هر روز می توانید منتظر اتفاق افتادن آن باشید.
شما فقط می خواهید که آن اتفاق در این لحظه نیافتد ولی همان طور که گفتم دوست ندارم در این زمان جای او می بودم چون این تصمیم می تواند تصمیمی سخت و دردسرساز برای او شود.
تکرار می کنم، به عنوان یک هوادار آرسنال دوست دارم در آرسنال بماند ولی نمی توان کسی را برای بازگشت به خانه سرزنش کرد. بنابراین من در این موضوع در حقیقت هیچ چیزی نمی گویم و فقط سعی می کنم به صورت عادی به آن نگاه کنم.
فقط امیدوارم در آخر روز تصمیم درست را گرفته باشد و انتظار دارم _چه برود و چه بماند_ مردم تصمیم او را درک کنند و این مهم ترین موضوع است.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : footballfancast.com
بازدید: ۹۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰