loading
در حال بررسی درخواست شما
رایت: اوبامیانگ بایستد وگل بزند
رایت: اوبامیانگ بایستد وگل بزند

رایت: اوبامیانگ بایستد وگل بزند

صحبت های ایان رایت اسطوره باشگاه در مورد عملکرد اوبامیانگ، اوزیل و میختاریان کنار یکدیگر
ایان رایت اسطوره باشگاه آرسنال معتقد است اوبامیانگ بیشترین سود را از بازی کردن جلوی میختاریان و اوزیل می برد و بازده کافی نسبت به موقعیت های خلق شده توسط میختاریان و اوزیل ایجاد میکند. با وجود اینکه اوبامیانگ توانست که یک گل رو در برد 5-1 مقابل اورتون به ثمر برساند اما نگرانی ها همچنان به دلیل اینکه لمس توپ کافی وجود نداشت، ادامه دارد.

رایت احساس میکند اوبا نیاز ندارد وقت زیادی را توپ را نگه دارد. اوبامیانگ میتواند بدون اینکه دخالت زیادی در بازی داشته باشد در حملات آرسنال موثر باشد.

صحبت های ایان رایت در مورد لمس توپ کم اوبامیانگ با رادیو BBC 5:"اوبامیانگ می تواند در جلوی دروازه حریف بایستد بدون اینکه لمس توپی داشته باشد، وقتی شما بازیکنان خلاقی مانند اوزیل و میختاریان پشت سرتان هست نیازی به لمس یا حمل توپ ندارید و فقط باید از پاس های آن ها استفاده کنید.اگر آرسنال بتواند در بازی از نقاط قوتش استفاده کند، او (اوبامیانگ) می تواند از آن نوع بازیکنایی باشد که از چهار لمس توپ چهار گل بسازد."

به این ترتیب اوزیل 83، میختاریان 62، ایوبی 73 و اوبامیانگ 25 لمس توپ داشته اند.‌میختاریان توانست در مقابل تافی های مرسی ساید سه پاس گل بدهد.اوزیل پاس گلی نداد اما توانست چهار موقعیت خطرناک خلق کند.بازی بعدی توپچی ها دربی شمال لندن است که شنبه در ورزشگاه ومبلی به میزبانی تاتنهام برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : express.co.uk
بازدید: ۱,۶۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰