loading
در حال بررسی درخواست شما
پل مرسون: کونته را مربی آرسنال کنید
پل مرسون: کونته را مربی آرسنال کنید

پل مرسون: کونته را مربی آرسنال کنید

چلسی که دوبازی اخیر خود را به بونموث و واتفورد باخته است و در دوبازی 7 گل خورده، اصلا حال و روز خوشی ندارد و مربی این تیم به شدت تحت فشار است. چلسی که امسال مدافع عنوان قهرمانی است تنها یک امتیاز از تاتنهام بیشتر دارد و به همین دلیل از تاتنهام بالاتر ایستاده است.
هرچند که تابستان 2017 آرسن ونگر قراردادی دوساله با باشگاه بسته است اما رویدادهای پشت پرده در باشگاه آرسنال به نوعی متفاوت از دو دهه گذشته پیش میرود و امکان خروج آرسن ونگر از آرسنال در تابستان 2018 وجود دارد.

مرسون گفت: اگر من آرسنال بودم (در باشگاه نقش کلیدی داشتم) روزی که کونته از چلسی خارج میشد، تلفن را برمیداشتم. آرسنال به فردی نیاز دارد که بتواند مردم را ناراحت کند، کاری که کونته در آن فوق العاده است. کونته از شما خواهد خواست به روش او بازی کنید و با این شرایط بزودی شاهد دیوار دفاعی سنگی در آرسنال خواهیم بود. آنها مجبور هستند اینگونه باشند. ( اشاره به برخوردهای سفت و سخت کونته در مورد مسائل دفاعی و تفکرات ایتالیایی او)

پُل ادامه داد: من باور نمیکنم پپ گواردیولا اگر امکانش را داشته باشد که مربی آرسنال شود به آن "نه" بگوید.کلوپ و مورینیو به آرسنال نیامدند چون آرسن ونگر در آنجا حکومت میکرد و ظاهرا او باید بگوید چه زمانی برای "ترک کردن" باشگاه مناسب است. هرچند مربی های خوبی مانند آلگری هستند اما اگر به آرسنال بیآیند باید حداقل یک سال در لیگ باشند تا شرایط را ارزیابی کنند، مثل یورگن کلوپ.

ببینید سال ها پیش فرگوسن حاضر شد تا ون‌پرسی را در سن بالا بخرد تا برایش گلزنی کند و بالاتر از منچسترسیتی به قهرمانی برسد و بعد از آن از فوتبال خداحافظی کرد. امروز ونگر خریدی انجام داده که همانن آن خرید ، مهاجم گلزنی با سن بالا به تیم آورده است که او را حداقل در چهار تیم اول قرار دهد. هرچند باز هم جاه طلبی فرگی را نمیبینیم چون آرسنال حاضر شد تا ژیرو را بفروشد اما منچستریونایتد هیچ بازیکنی را در برابر این خرید، نفروخت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۴۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰