loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسبلاگ با لئا ویلیامسون (قسمت دوم)
مصاحبه آرسبلاگ با لئا ویلیامسون (قسمت دوم)

مصاحبه آرسبلاگ با لئا ویلیامسون (قسمت دوم)

 
اگرچه زمان گفتگوی با لئا هوا بسیار سرد بود ، از همان سردهای همراه با بادهای سوزناک ماه ژانویه اما برای او و دیگر دختران فوتبالیست ،بازی کردن در لیگ در یک فصل سرد اصلا مسئله ی مهمی به حساب نمی آید.آنها احتمالا 4 یا 5 بازی در فصل سرد فوریه پیش رو خواهند داشت و آرسنال باید با تمامی بازیکنان ترکیب اصلی خود به میدان برود. 
 
"علارغم سرمای زیاد خیلی خوب است که با دختران تمریناتمان را بیشتر کنیم و تماشاگران بیشتری را برای دیدن مسابقاتمان جذب کنیم. این مسئله بر کسی پوشیده نیست که در این برهه ار فصل رقابت برای کسب امتیاز به شدت زیاد است و ما باید از ترکیب اصلی خود استفاده کنیم اما باید این فرصت برای تک تک دختران باشد تا بازی کنند و ما میدانیم که همه ی بازیکنانی که اینجا هستند توانایی و کیفیت شروع کار را دارند. هیچ ضعفی در ترکیب تیم ما نیست."
 
اکنون لئا در فرمی است که در سطح جهان شناخته شده است. او برای اولین بار در همین فصل به تیم ملی اصلی انگلستان دعوت شد و اگرچه هنوز بازی رسمی با تیم ملی نداشته اما تجربیات فراوانی را به دست اورده است. لئا
گفت: " این بسیار ارزشمند است. این که با بزرگترین بازیکنان جهان تمرین کنی و این به من کمک میکند که پیشرفت کنم."
 
 
ویلیامسون در این باره گفت دعوت شدن به تیم ملی به پیشرفت او کمک کرده است ." برای من بسیار خوب است که بتوانم از بازیکنانی با آن سطح چیز یاد بگیرم همچنین میتوانم خودم را مقابل آنها قرار دهم و سعی کنم به عنوان یک فردی که اهل رقابت است پیشرفت کنم. واقعا میخواهم در این ترکیب باقی بمانم و به راهم ادامه دهم."
 
پس از آنکه خبر شوک برانگیز سرمربی گری فیل نویل در تیم ملی بانوان انگلستان اعلام شد ، تیم ملی بانوان این کشور بر سر زبان ها افتاد و حتی لیا میگوید این خبر باعث شوکه شدن بسیاری از زنان فوتبالیست انگلستان شده است. اماوی از معرفی نویل به عنوان سرمربی جدید تیم بسیار هیجان زده است و میگوید: " اگر بگویم از این اتفاق خبر داشتیم باید بگویم که دروغ گفته ام چون واقعا نمیدانستیم اتفاقی قرار است بیوفتد.. 

 

پایان بخش دوم

http://arsenal.ir/articles/15638/)-:  قسمت اول مصابه

\

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal-live-news.tk
بازدید: ۱,۳۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰