loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال آماده رویارویی با تاتنهام در خانه‎ی اجاره‌ای
آرسنال آماده رویارویی با تاتنهام در خانه‎ی اجاره‌ای

آرسنال آماده رویارویی با تاتنهام در خانه‎ی اجاره‌ای

آرسنال در دیدار برابر اورتون، ونگر 4_2_3_1 را انتخاب کرد و از اوزیل، میختاریان و اوبامیانگ در ترکیب اصلی استفاده کرد، و نتیجه عالی در این دیدار کسب کرد.با وجود بازیکنان باکیفیت در خط حمله و هافبک ها انتخاب ترکیب برای دیدار با تاتنهام را کمی سخت کرده است.

إرن ساریگل ژورنالیست ترکیه ای در این رابطه نگاهی به حالت های مختلف در ترکیب آرسنال برای دربی شمال لندن می کند.

ترکیب 3_5_2 » اگر ونگر به این ترکیب بازگردد، اوزیل را به عنوان شماره 10 و میختاریان را به عنوان هافبک نفوذی به کار خواهد برد، و اوبامیانگ را در خط حمله قرار خواهد داف.


ترکیب 4_3_3 » اگر ونگر مانند سالهای درخشان آرسنال به این ترکیب بازگردد، میختاریان و اوبامیانگ به عنوان وینگر بازی خواهند کرد و اوزیل در پشت مهاجم قرار خواهد گرفت.


ترکیب 4_2_3_1 » مقابل اورتون، ستاره های آرسنال کار آمدی خوبی در این ترکیب نشان دادند و یک بازی تخریبی را به نمایش گذاشتند و فرصت عرض اندام را از حریف گرفتند.حفظ این ترکیب نیازمند تصمیم گیری درباره ی لاکازت است که در هفته پیش روی نیمکت ماند، هرچند او تجربه ی بازی به عنوان وینگر چپ را در لیون دارد و می توان از آن در آن پست استفاده کرد و همزمان از وجود اوبامیانگ و لاکازت در زمین بهره برد.

ترکیب 4_4_2» چهار چهار دو لوزی، سیستمی که آرسنال با آن مالک بازی در میانه زمین خواهد شد، ژاکا در پست هافبک دفاعی و هافبک های وسط که جلوتر از ژاکا قرار میگیرند، می توان از بین رمزی و ویلشر یک نفر را در کنار میختاریان انتخاب کرد که به نظر خودم ویلشر گزنیه مناسب تری برای این پست است.در نوک پیکان خط هافبک یکی از بهترین بازیکن های پست ۱۰ دنیا یعنی مسوت اوزیل قرار میگیرد و در خطه حمله همه چیز برای گلزنی آماده است وقتی الکساندر لاکازت و اوبامیانگ در کنار هم قرار بگیرند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : football-london
بازدید: ۱,۳۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰