loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید نیمه اول کار را تمام میکردیم
ونگر: باید نیمه اول کار را تمام میکردیم

ونگر: باید نیمه اول کار را تمام میکردیم

 درباره ی شکست...
بازی از نظر مالکیت توپ ۵۰/۵۰ بود، من اعتقاد دارم بازی باید در همان نیمه اول به پایان می رسید زیرا ما فرصت های خوبی را روی ضد حملات از دست دادیم.اما در نیمه دوم ما در چند دقیقه اول بازی را از دست دادیم و آنها فرصت زیادی به وجود آوردند.در نیمه اول دو یا سه موقعیت خوب را در ضد حمله از دست دادیم که نشان داد باز هم روی ضربات آخر مشکل داریم و پس از آن اجازه دادیم آنها صاحب توپ و زمین بشون و آن چیزی که می خواهند را ارائه دهند.بازی در نهایت باید با نتیجه ۱-۱ به پایان می رسید. در حال حاضر احساس متناقضی دارم و اعتقاد دارم با کمی کیفیت بیشتر می توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم.
 

 آیا آفساید اوبامیانگ در نیمه اول بد شانسی بود؟
من هنوز آن صحنه را دقیق ندیده ام.


 در مورد گل هری کین، آیا خطا بود؟
در مورد گل تاتنهام شکایتی ندارم و معتقدم اشتباهی رخ نداده و گل سالم بوده است، اما به هر حال ما تنها باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم.


 درباره ی شانس قرارگیری بین ۴ تیم برتر...
با این باخت شانس ما برای کسب سهمیه کمتر و شرایط دشوارتر شد، اما ما باید هنوز مبارزه کنیم و دیگر فرصت ها را از دست ندهیم.


 درباره ی تعداد شانس های گلزنی تیم...
به نظر من شانس های خوب و خطرناکی ایجاد کردیم، قرار نیست در هر بازی ۱۰ موقعیت ایجاد کنیم تا بالاخره به گل برسیم، باید نسبت گل به موقعیت های خود را افزایش دهیم، اگر اینگونه نشود مطمئنا مجازات خواهیم شد.


 درباره ی نمایش های خارج از خانه...
عملکردمان ضعیف بود، ممکن است شما بگویید ما روی گل آنها خوب دفاع نکردیم اما اگر شما اعداد و ارقام را نگاه کنید، متوجه می شوید ما به اندازه تیم های بالای جدول در خارج از خانه گلزنی نمی کنیم. این بازی را ما نباید واگذار می کردیم.


 آیا از عملکرد خط دفاعی ناامید نیستید؟
تاتنهام مهاجمی در اختیار دارد که یکی از بهترین های دنیا است. او مقابل هر تیمی می تواند گلزنی کند. او تفاوت را در این مسابقه رقم زد.


 آیا از این به بعد فقط لیگ اروپا را اولویت خود قرار می دهید؟
در فوتبال، با دو یا سه بازی نباید شکست را قبول بکنید و خود را از رقابت خارج بدانید، ضمنا ما در لیگ اروپا هم هنوز در ابتدای مراحل حذفی هستیم.پس باید در هر دو جبهه به تلاش خود بپردازیم تا شانسی برای راهیابی به لیگ قهرمانان پیدا بکنیم. من ترجیح می دهم از لیگ برتر به لیگ قهرمانان برویم اما در حال حاضر نتایج ما بسیار ناامیدکننده هستند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰