loading
در حال بررسی درخواست شما
جک از بازی با تاتنهام میگوید ...
جک از بازی با تاتنهام میگوید ...

جک از بازی با تاتنهام میگوید ...

جک ویلشر را می توان بهترین بازیکن ما در روز شنبه  در ومبلی نامید اما این موضوع به اندازه ی کافی برای این هافبک آرامش بخش نبود چرا که ما دربی شمال لندن را واگذار کردیم.بعد از آن او با رسانه ها صحبت کرد و افسوس خود را در مورد ناکامی های ما در استفاده از موقعیت ها در نیمه اول و نظرش درباره افت ما بعد از استراحت بین دونیمه بیان کرد.


 درباره آنچه امروز اشتباه صورت گرفت...
خب، ما یک موقعیت برای جلو افتادن را در نیمه اول از دست دادیم. در نیمه اول آن ها زهردار بودند و ما به خوبی دفاع کردیم. ما در نیمه اول چند ضدحمله ایجاد کردیم و به نظر می رسید بتوانیم به آنها ضربه بزنیم ولی در ضربات نهایی عجله می کردیم و موقعیت ها از دست می رفت.ما با نگاه به گذشته نکات مثبتی به دست می آوریم، اما در نهایت امروز بازی مهمی برای ما بود و ما بازنده بودیم. ما خوشحال نیستیم.

 درباره شروع نیمه دوم...
آنها شروعی با نشاط تر و هوشیارتر از ما داشتند. این چیزی هست که ما درباره اش صحبت کردیم، اما من واقعا نمی دانم چرا این اتفاق افتاد و حالا وقت آن است که با آن کنار بیاییم.ما بازنده بازی بودیم و باید از آن بگذریم و فقط روی بازی بعد تمرکز کنیم و تلاش کنیم که برنده باشیم.

 درباره اهمیت دوباره سر پا شدن...
این مهم ترین چیز برای ماست. در گذشته این تیم همیشه چهره خوبی از خودش به نمایش گذاشته و ما نیاز داریم دست به دست هم بدیم و به شایستگی فرصتی برای به چالش کشیده شدن را رقم بزنیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰