loading
در حال بررسی درخواست شما
تحلیل فردیناند از بازی تاتنهام-آرسنال
تحلیل فردیناند از بازی تاتنهام-آرسنال

تحلیل فردیناند از بازی تاتنهام-آرسنال

توپچی‌ها در نیمه اول استحکام دفاعی خوبی داشتند و در نیمه اول بازی را ٠-٠ نگه داشتند.

به هر حال، در نیمه اول بسیار ناهماهنگ ظاهر شدند و هری کین با یک ضربه سر استثنایی در دقیقه ۴٩ میزبان را پیش انداخت.آرسنال بعد از این گل نتوانست خود را پیدا کند و خطری بر روی دروازه هوگو لوریس ایجاد کند.توپچی‌ها در جبران تک گل تاتنهام ناتوان بودند و در پایان شکست بدی تجربه کردند.اما ریو فردیناند مدافع سابق منچستر يونايتد می‌گوید که از نمایش ضعیف آرسنال در نیمه دو شگفت زده نشده است.

ستاره سابق فوتبال انگلستان ریو فردیناند در گفتگو با BT Sport، گفت:"تمرکز، که در نیمه اول به آن اشاره کردیم. نظم، که به آن اشاره کردیم. وقتی که نیمه اول آغاز شد آنها هیچکدام را نداشتند.اما من شگفت زده شده ام؟ این چیزی است که از آرسنال انتظارش را داشتم. آنها دوباره نظر مرا تایید کردند.آنها موقعیتی ایجاد نمی‌کنند، و از پس بازی بر نمی‌آیند. این یک بازی حساس بود، فرصت مناسب برای نزدیک شدن به اسپرز، و آرسنال بسیار ناامید کننده بود.این نتیجه اندک امید آرسنال برای به پایان رساندن فصل در چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان را کُشت."

اختلاف آرسنال در جدول با رقیب سنتی اش حالا به ٧ امتیاز افزایش یافت.حالا بیشترین امید آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان احتمالا قهرمانی در لیگ اروپا خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : BTSport
بازدید: ۱,۲۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰