loading
در حال بررسی درخواست شما
حمله ونگر به اروپا! با تمام توان بازی میکنیم
حمله ونگر به اروپا! با تمام توان بازی میکنیم

حمله ونگر به اروپا! با تمام توان بازی میکنیم

سرمربی آرسنال آرسن ونگر گفته است که پنجشنبه برای دور رفت مرحله حذفی لیگ اروپا، قوی ترین تیمش را به سوئد برای مصاف با اوسترشوندز خواهد برد.بعد از شکست ١-۰ روز شنبه در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام، حالا لیگ اروپا محتمل ترین شانس آرسنال برای کسب سهمیه برای لیگ قهرمانان است.ونگر گفته است که برای بازی مقابل اوسترشوندز از ترکیب چرخشی استفاده نخواهد کرد، خصوصا اینکه بدلیل کنار رفتن از جام حذفی، هفته بعد را استراحت خواهند کرد.

ونگر در این مورد گفت:"من در هر صورت ترکیب اصلی را به بازی می‌فرستم، خصوصا اینکه بین دو بازی رفت و برگشت بازی دیگری نداریم.من از ترکیب همیشگی استفاده می‌کنم زیرا این یکی از فرصت هایی است که در اختیار ماست خصوصا اینکه در جام حذفی بازی نمی‌کنیم. دلیلی برای استراحت دادن بازیکنان وجود ندارد."

از آنجا که ستاره جدید آرسنال پیر امریک اوبامیانگ اجازه بازی در لیگ اروپا را برای توپچی‌ها ندارد، انتظار می‌رفت مهاجم فرانسوی تیم الکساندر لاکازت که در دیدار مقابل تاتنهام هم یه موقعیت بسیار خوب را در پایان بازی از دست داد بطور ثابت به میدان برود، اما با انتشار خبر دوری ۶ هفته ای او از میادین، دنی ولبک گزینه اول آرسنال در نوک خط حمله است.
ونگر تأیید کرد که مهاجم فرانسوی اش از کاهش اعتماد به نفس رنج می‌برد و گفت:"او در دوره سختی قرار گرفته است.او در تمرینات به سختی تلاش می‌کند و روی تمام کنندگی اش کار می‌کند. نمی‌دانم در مقابل اسپرز چه اتفاقی افتاد، آیا به خوبی به توپ ضربه نزد؟ می‌تواند چنین اتفاقی بیفتد زیرا در کسری از ثانیه است.شاید اعتماد به نفسش در اوج خود نباشد زیرا یک رقیب [اوبامیانگ] برای او آمده است.او به خوبی گلزنی خواهد کرد. او یک مهاجم گلزن است و در تمام دوران حرفه‌ای خود گلزنی کرده است، مطمئنا پای او دوباره به گلزنی باز خواهد شد."

آرسنال به غیر از دو بازی خود مقابل اوسترشوندز، و فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتیِ پپ گواردیولا، بازی دیگری را در ماه فوریه نخواهد داشت و بازی لیگ مقابل سیتی بدلیل این فینال، به زمان دیگری موکول خواهد شد.شکست روز شنبه مقابل تاتنهام هفتمین شکست خارج از خانه توپچی‌ها در این فصل از لیگ برتر بود، و ونگر گفته است که این بدترین آمارش از زمان حضورش در باشگاه بوده است.

ونگر در ادامه اضافه کرد:"فایده‌ای ندارد، ما اگر می‌خواهیم شانسی برای بازگشت به رقابت داشت باشیم باید خیلی عملکرد بهتری در خارج از خانه داشته باشیم و نتایج بسیار عالی ای بدست آوریم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : ESPN
بازدید: ۹۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰