loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسبلاگ با لئا ویلیامسون (قسمت آخر)
مصاحبه آرسبلاگ با لئا ویلیامسون (قسمت آخر)

مصاحبه آرسبلاگ با لئا ویلیامسون (قسمت آخر)

 
در بخش قبل لئا گفت از انتخاب فیل نویل به عنوان سرمربیگیری تیم ملی انگلستان شوکه شده اند
 
وی در ادامه گفت. : "البته او به ما گفته از اینکه در این جایگاه قرار گرفته احساس خرسندی دارد. دختران انگلستان در رتبه ی سوم جهان حضور دارند و هر کس که به این موقعیت رسیده باشد یک مسئولیت بسیار بزرگ دارد اما به نظر میرسد که او برای گرفتن این موقعیت و چالش آماده است و من از این بابت خوشحال هستم و برای اینکه ببینم او چه برای تیم به ارمغان خواهد آورد بسیار هیجان زده ام."
 
به بحث در مورد باشگاه برمیگردیم. علارغم اینکه آرسنال برای حضور فصل آینده در لیگ قهرمانان پشت سر چلسی و منچسترسیتی قرار گرفته اما لئا میگوید تیم آمادگی پذیرش شکست مقابل آنها در کورس این رقابت ها را ندارد.
 
"این برای ما به دور از دسترس نیست. ما برای کسب آن (رسیدن به جمع دو تیم برتر لیگ و حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد) خواهیم جنگید. ما باید دوبار با لیورپول بازی کنیم و یک بار هم در خانه مقابل منچسترسیتی و چلسی قرار بگیریم و این توانایی را داریم که امتیازاتی که از عهده شان بر میآییم بگیریم."
 
لئا رو به روز پر قدرت تر به  عنوان یک بازیکن جوان مطرح در کشور به کار خود ادامه میدهد و این باعث شده در زندگی او تغییراتی به وجود بیاید. اخیرا عکس های او در کمپین تبلیغاتی شرکت نایکی در اکثر ایستگهای حمل و
نقل شهری ، اتوبوس، مترو و ... و به طور کلی در سطح شهر دیده میشود. عکس های لئا بر مرکز فروشگاه نایکی شهر لندن در خیابان آکسفورد برافراشته شده است.
 
 
 
"واقعا برایم شگفت انگیز و عجیب بود. این اتفاق را خیلی دوست دارم. این جریان برای خانواده ام هم خیلی دوست داشتنی بود. همیشه آرزوی من این بوده که دختران جوان این موقعیت را داشته باشند که فوتبال بازی کنند و پرچم فوتبال زنان را بالا ببرند. من اخیرا موفق به این کار شدم و در این هدف گام برداشتم. پوسترهای با  چهره ای که نماینگر موفقیت در این راه بوده در شهر پخش است و برای من این حسی سورئال است ."
 
"چند وقت پیش من یک تاکسی گرفتم و عکس من بر روی یک پستر خیلی بزرگ حوالی ایستگاه اتوبوس کاملا نمایان بود. به راننده تاکسی گفتم کمی صبر کند تا من بتوانم از این پوستر عکس بگیرم و برگردم بلاخره موفق شدم ، عکس گرفتم و آن را برای مادرم فرستادم. "
 
بله او فقط 20 سال دارد اما نام خانوادگی او اکنون در بیلبوردهای سطح شهر و کشور دیده میشود.
 
پایان مصاحبه
 
مصاحبه لئا قسمت اول
   
 
مصاحبه لئا قسمت دوم 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal-live-news.tk
بازدید: ۱,۵۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰