loading
در حال بررسی درخواست شما
وقت نمایش سمیر و تئو
وقت نمایش سمیر و تئو

وقت نمایش سمیر و تئو

آرسن ونگر پس از برد رضایت بخش تیمش در برابر استورم گراز در مصاحبه با تلویزیون رسمی آرسنال به تحسین از مرد اول بازی در این دیدار پرداخت. ونگر درباره ی سمیر گفت:« سمیر نصری پیش از این هم در حالت خوبی قرار داشت و حالا از لحاظ فیزیکی هم آماده است. او در جام جهانی نبوده است ولی حالا کاملا اعتماد به نفسش را بازیافته است و عالی کار می کند.
[نصری و والکات] انگیزه ی بسیار بالایی دارند و از ناامیدی (نرفتن به جام جهانی) ترمیم یافته اند و بهترین جواب آن ها به این موضوع این است که در زمین بازی نشان دهند که تا چه اندازه حریص و تشنه اند. از لحاظ فیزیکی و روحی این اتفاق برای آن ها یک امتیاز بوده است، چون وقتی شما در 11 جولای در فینال جام جهانی بازی کنید، سخت خواهد بود که تا پیش از پایان آگوست آمادگی کامل خود را پیدا کنید.»
رئیس همچنین درباره ی مصدومیت های دنیلسون و بنتنر ادامه داد:« شبیه مصدومیت های بزرگ به نظر نمی رسند ولی در این لحظه آن ها قادر به انجام کامل تمامی تمرینات نیستند. هردوی آن ها مصدومیت کشاله دارند و یک هفته از کل تیم عقب تر خواهند بود.»
و سوالی درباره ی جایگزینی ادواردو و ورود به بحث نقل و انتقالات:« ما هنوز فن پرسی و بنتنر داریم که برخواهند گشت و چاماخ هم آمده است بنابراین فکر نمی کنم برای خرید یک مهاج نوک وارد بازار شویم.
خبر تازه ای درباره ی قرارداد با یک مدافع جدید نیست ولی تعدادمان در دفاع نشان می دهد که تعداد عاقلانه ای نیست و هنوز در آن جا کم هستیم. موقعیت برای سول کمپل هنوز باز است و در کل هنوز به دنبال مدافع هستیم.»
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thegunninghawk.com
بازدید: ۷۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰