loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسنی، مرواریدی که قدر آن را ندانستیم...
ژسنی، مرواریدی که قدر آن را ندانستیم...

ژسنی، مرواریدی که قدر آن را ندانستیم...

با بررسی کرد عملکرد پتر چک و ژسنی در سال های اخیر، این موضوع روشن می شود که آرسنال مکان مناسبی برای دروازه بان ها نبوده است.پتر چک در یکی از بدترین فصل های دوران حرفه ای خود به سر میبرد که اشتباهات مرگبار منجر به گل زیادی را در این فصل مرتکب شده است.

این دروازه بان ۳۵ ساله ۴ اشتباه بسیار بد منجر به گل را در این فصل از رقابت های لیگ جزیره مرتکب شده است که در نهایت یک گل را برای تیم رو به رو به ارمغان آورده است، در صورتی که ژسنی در دو سال و نیمی که در ایتالیا بازی میکند تنها ۳ اشتباه منجر به گل داشته است.

در اینجا علاوه بر توانایی دروازه بانان عوامل دیگری نیز مانع عملکرد خوب و پیشرفت آنها می شود. برای مثال یکی از این دلایل که قرداد طولانی تر چک نسبت ژسنی در یوونتوس است. یکی دیگر از این دلایل این است که بیشتر در عملکرد بد چک تاثیر گذار بوده است، تعداد بازی های پشت سر هم چک است که باعث میشود اشتباهات او بیشتری بشود.

عامل دیگر این است که زمانی که چک به باشگاه پیوست دوران نزولى خود را سپری می کرد در حالی که ژسنی سرشار از انگیزه بود و رو به پیشرفت بود، سرعت بالای انتقال چک به آرسنال، وضعیت ژسنی بود، او جای پیشرفت زیادی داشت، هم اکنون این پیشرفت در ژسنی حاصل شده است، اما به دور از آرسنال! ژسنی در این مورد میگوید که باشگاه به خوبی او را در این راه کمک کرده است.

این دروازه بان لهستانی از تفاوت در مربیگری در آرسنال و دیگر باشگاه ها سخن گفت و اینکه چگونه تمرکز بر جزئیات کوچک در حرفه ی او باعث شده است او یک بازیکن خوبی باشد، در ادامه نیز گفت که باشگاه آرسنال در این زمینه بسیار بد عملکرده است.این زنگ خطری برای آرسنال است که اگر این مشکل را حل نکند ممکن است همچنان ادامه دار باشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Cannon
بازدید: ۳,۹۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰