loading
در حال بررسی درخواست شما
پاتریک: عدم توانایی ونگر در تغییر مشهود است
پاتریک: عدم توانایی ونگر در تغییر مشهود است

پاتریک: عدم توانایی ونگر در تغییر مشهود است

چگونه نظرات ۵ سال پیش پاتریک ویرا در مورد ونگر، عدم توانایی او در تغییر را اثبات می‌کند؟!

اسطوره آرسنال پاتریک ویرا می‌گوید اعتماد آرسن ونگر به بازیکنانش همزمان بزرگترین قدرت و ضعف اوست.در مستند 'کین و ویرا بهترین دشمنان' از شبکه ITV که در سال 2013 منتشر شد، مصاحبه‌کننده از این مرد فرانسوی می‌پرسد که به نظر او بزرگترين برتری سرمربی سابقش چیست.

پت ویرا در پاسخ به گزارشگر می گوید:"اعتماد، او به بازیکنانش اعتماد عجیبی دارد، او سعی می‌کند کاری کند که شما خودتان تصمیم درست را بگیرید، اما نمی‌گوید از شما چه انتظاری دارد یا چه کاری می‌خواهد که انجام دهید."

مصاحبه‌ کننده از نقاط ضعف ونگر از ویرا می‌پرسد، پت پاسخ می‌دهد:"این اعتماد می‌تواند نقطه ضعف هم باشد، زیرا گاهی اوقات به عنوان یک بازیکن نیاز دارید که یکی به شما لگدی بزند."

فکر می‌کنم به وضوح می‌توانیم صحت این جملات پاتریک ویرا را در فصل های اخیر آرسنال ببینیم.
 به نظر می‌رسد ونگر ایمان پایان ناپذیری به تعدادی از بازیکنان دارد، فارغ از عملکرد خوب یا بد آنها.برای مثال، بسیاری از هواداران فکر می‌کنند گرانيت ژاکا افت مشهودی در این فصل داشته است، با این حال این هافبک سوئیسی در تمام بازی های این فصل لیگ برتر به میدان رفته است، همینطور در نیمه نهایی جام اتحادیه و همچنین فینال جام خیریه، ونگر به او اعتقاد دارد، پس هیچگاه او را کنار نمی‌گذارد.در واقع من از آن دسته افرادی هستم که از ژاکا خوششان می‌آید، و فکر می‌کنم این بازیکن 25 ساله با سیستم آرسنال هماهنگ است، اما حتی من هم حداقل یک یا دو بار ترجیح می‌دادم در این فصل او نیمکت نشین شود.از سوی دیگر، شاید پنجره نقل و انتقالات ژانویه نشان داد که ونگر دارد کمی بی‌رحم تر می‌شود. او تئو والکات و اولیویر ژیرو، دو بازیکنی که همیشه وفاداری خود را به باشگاه ثابت کرده اند را فروخت. همینطور فرانسیس کوکلین، بازیکن آکادمی که همیشه %100 توان خود را برای باشگاه می‌گذاشت.

همچنان، فکر می‌کنم که هواداران می‌خواهند سرمربی نسبت به بازیکنانی که حداکثر توان خود را نمی‌گذارند نیز بی‌رحم باشد. همه باید بدانند که عملکردشان در زمین تحت نظارت کامل سرمربی و است و اگر عملکرد آنها دچار ضعف بشود آنها جایی در ترکیب نخواهند داشت و دقیقا آنجاست که باید آن لگدی که ویرا به آن اشاره کرد به بازیکن زده شود تا آن بازیکن از خواب برخیزد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Cannon
بازدید: ۲,۴۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰