loading
در حال بررسی درخواست شما
روگانی به آرسنال میآید؟!
روگانی به آرسنال میآید؟!

روگانی به آرسنال میآید؟!

آرسنال یکی از دنبال کنندگان این بازیکن است، طبق گفته ی ایجنت روگانی که بعضی از باشگاه های دنبال کننده ی روگانی انگلیسی هستند این شایعه را تایید میکند.
این بازیکن ۲۳ ساله فرصت خیلی کمی را برای بازی در این تیم تورینی دارد، بعد از بن عطیه و آندره بارزالی سومین انتخاب برای بازی در ترکیب است.با توجه به شایعات جدی اخیر که از جذب استفان دی وریج مدافع حال حاضر به صورت رایگان در این تابستان شنیده می شود، این بازیکن بیش از پیش به ترک از این تیم فکر میکند.طبق گزارشات موجود آرسن ونگر یکی از بزرگترین تحسین کننده گان این بازیکن است و در حال آماده کردن پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی برای این مدافع سابق تیم امپولی است.


گفتگوی ایجنت این مدافع جوان با سان در مورد روگانی:"او جوان است و روی فوتبال بازی کردن حساس است، من میدونم که تیم های اروپایی بزرگی بدنبال او هستند که بعضی از آن ها انگلیسی هستند.
آیا آن تیم آرسنال است؟
در گذشته ما صحبت هایی با آن ها داشتیم ولی فعلا هیچ پیشنهاد رسمی از آن ها دریافت نکردیم.او در یوونتوس خوشحال است و دنبال ترک تورین نیست. او امیدوار است به طور مداوم بازی کند، اگر پیشنهاد خوبی را یوونتوس دریافت کند امکان دارد او باشگاه را ترک بکند.ناپولی هم پیشنهاداتی را طی چند فصل گذشته فرستاده بود و حالا هم مائوریتزیو ساری یکی از دنبال کنندگان او است.در حال حاضر این مدافع تا سال ۲۰۲۱ با یوونتوس قرارداد دارد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football Italia
بازدید: ۱,۰۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰