loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 1 اورتون 0 The Fa WSL
آرسنال 1 اورتون 0 The Fa WSL

آرسنال ۱ اورتون ۰ The Fa WSL

پس از آنکه جردن نابز بنا به دلایلی که مشخص نیست دیشب همراه تیم برای بازی با اورتون حضور نداشت، کیم لیتل که پس از مدتها گذران دوران مصدومیت بازی قبل برای توپچی ها به میدان آمد بازوبند کاپیتانی را از آن خود کرد. کیم در 30 دقیقه ی نخست بازی تاثیر بسیار مثبتی از خود نشان داد.

 

آرسنال دقایق ابتدایی بازی مدافع سرسخت خود اما میشل را به دلیل مصدومیت از ناحیه سر از دست داد و آرسنال مجبور شد 10 نفره به بازی ادامه دهد.

 

چیزی به پایان بازی در نیمه ی اول باقی نمانده بود که هدر اریلی با پاسی دقیق توپ را به لیسا اونز رساند، لیسا نیز از گوشه ی میدان توپ را برای بث مید یانتر کرد. بث توپ را به خوبی کنترل کرد و از فاصله ای دور شوتی آرام اما دقیق و برنده روانه ی دروازه ی اورتون کرد که این توپ به موفقیت به دروازه ی آبی پوشان نشست. پس از این گل بود که اورتون یک فرصت موقعیت خوب گلزنی را به دست آورد اما ساری ون ونندال به خوبی از دروازه ی آرسنال دفاع کرد. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه ی 1-0 در و با یک بازیکن کمتر برای آرسنال به پایان رسید.

 

با شروع نیمه ی دوم اما میشل با سری بخیه زده شده و بسته وارد زمین شد. دومنیک جانسن، لیسا اونز وکارتر برای توپچی ها موقعیت های خوب گلزنی را ایجاد کردند و از طرفی دیگر کلویی کلی و کرک برای اورتون موقعیت های صد در صد گلزنی را ایجاد کردند که با درخشش ون ونندال به خوبی مهار شدند. و در نهایت این بازی با همان نتیجه 1-0 به پاین رسید.

 

با این پیروزی آرسنال به رتبه سوم جدول رده بندی بازگشت و با چلسی تیم اول جدول رده بندی تنها 6 امتیاز فاصله دارد. . منچسترسیتی نیز با 5 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول قرار دارد.

 

پس از این دیدار آرسنال و منچسترسیتی در کانتی کاپ باید چهارشنبه شب به مصاف هم بروند.

 

 

Arsenal (4-3-3)ترکیب : Sari Van Veenendaal, Emma Mitchell, Louise Quinn, Lisa Evans, Katie McCabe, Dominique Janssen, Danielle van de Donk, Kim Little (C), Beth Mead, Danielle Carter, Heather O’Reilly

تعویض ها: Lauren James for Little 46, Jess Ngunga for O’Reilly 90, Anna Kuyken for Mead 90

تعویض های استفاده نشده: Anna Moorhouse, Alex Scott, Leah Williamson

کارت زرد: Danielle van de Donk, Sari Van Veenendaal

کارت قرمز: None


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰