loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: سال‌هاست ثابت کرده‎ام به قرارداد متعهدم
ونگر: سال‌هاست ثابت کرده‎ام به قرارداد متعهدم

ونگر: سال‌هاست ثابت کرده‎ام به قرارداد متعهدم

در مورد شرایط تیم پس از باخت در فینال جام اتحادیه...
ما بسیار ناامید شدیم زیرا یک بازی بسیار مهم رو شکست خوردیم ما اول از همه می خواهیم از این ناامیدی خارج شویم و سپس آماده چالش های بعدی شویم.

در مورد اینکه آرسنال باید چه چیزی را مقابل من سیتی تغییر دهد...
من فکر میکنم تا زمانی که بازی 2-0 بود بازی بسیار نزدیک دنبال میشد، در پایان آنها 3 شوت در چارچوب و ما 2 شوت داشتیم، پس فکر میکنم تنها ما باید در لحظات حساس بهتر عمل کنیم و آزادانه تر بازی کنیم.

در مورد ناچو...
او برای هر دو بازی این هفته قطعا بیرون است حتی ممکن است دو بازی دیگر هم نیز بیرون باشد یعنی میلان و شاید یک بازی دیگر هم بیرون باشد، او دچار مشکل در دیسک کمر خود شده اما باقی تیم بدون مشکل در دسترس خواهند بود.


در مورد نحوه آماده سازی بازیکنان پس از بازی یکشنبه...
شما بعضی اوقات نتیجه لازم را کسب نمیکنید و این بخشی از کار ماست ما میخواهیم هر بازی برنده باشیم اما این گاهی ممکن نیست و شما باید روی بازی های بعدی تمرکز کنید و واکنشی مثبت نشان دهید.


در مورد اینکه چه چیزی باعث میشود او به بازیکنانش اعتقاد پیدا کند...
اعتقاد؟! شما فقط روی این بازی که ما باخته ایم تمرکز کرده اید ما بازی های زیادی رو پیروز شدیم، شما به این دقت نمی کنید که ما به فینال رسیدیم ما برای این کار به سختی جنگیدیم و چلسی رو در مجموع دو بازی شکست دادیم.این بدین معنی است که تیم کیفیت لازم و توانایی جنگیدن را دارد ما دو بازی سخت انجام دادیم و به فینال رسیدیم این کاری نیست که همه بتوانند انجام دهند و در فینال مقابل تیمی بازی کردیم که با 15 امتیاز اختلاف در صدر لیگ است و هیچ تضمینی برای پیروزی شما وجود ندارد.


در مورد اینکه جایگاه شما در پایان فصل بازنگری خواهد شد...
جایگاه من مربوط به خودم است و این موضوع آخرین چیزی است که درباره آن نگرانم زیرا باید تیم را برای بازی فردا آماده کنم.


برای واضح شدن قضیه می شود توضیح بدهید که آیا شما انتظار دارید در فصل بعد خواهید ماند؟
من جواب شما را همین الان دادم اگر می خواهید دوباره دقیقا همان جواب را تکرار کنم تا برایتان واضح شود.آیا اینکه جایگاه من در فصل بعد قطعی خواهد بود یا نخواهد بود روی زندگی شما تاثیری خواهد گذاشت؟ جواب خیر است، در فوتبال بازی ها و نمایش هایی که انجام میشود مهم و جالب است از جمله بازی ای که شما روز پنجشنبه خواهید دید.


آیا صحبت نکردن شما در مورد این موضوع تاییدی بر باز بودن درهای خروج است؟!
نه من فقط تعجب میکنم که چرا همش باید به چیزهای تکراری پاسخ دهم که همیشه دقیقا به همان نحو تکرار می شوند.من 21 سال است اینجا هستم و به تمام  مردم جهان نشان داده ام که به قرارداد خود پایبندم پس من تعجب میکنم که هنوز باید به چنین سوالاتی پاسخ دهم.


در مورد قرارداد ویلشر و اینکه آیا علاقه مند به تمدید قرارداد با او هستید؟
قرارداد او در حال پیشرفت هست و ما نیز میخواهیم او اینجا بماند اما تصمیم به خود او بستگی دارد و باید به تصمیمات بازیکن احترام بگذارید ما شرایط خود را کاملا بیان کرده ایم و اکنون او باید پاسخ بدهد.


مالکیت را در بازی فینال واگذار کردید و آیا فردا هم اینگونه خواهد بود؟
ما این کار هم در نیمه نهایی انجام دادیم و از آن جواب مثبت گرفتیم، من می خواهم به شما بگویم که مالکیت 43 به 57 بود و این خیلی بیشتر از چیزی است که شما درباره آن صحبت میکنید است.هر چند که این کار را در نیمه نهایی انجام دادیم و جواب گرفتیم ما بازی های خود را کاملا آنالیز میکنیم اما بله ما از لحاظ ریاضی مالکیت را باختیم آنها تیم قوی ای دارند و نمی توان به راحتی توپ رو از آنها گرفت.باز هم میگویم ما به صدرنشین لیگ برتر باختیم مردم طوری درباره آن صحبت می کنند که انگار ما به تیمی از قعر جدول در لیگ دسته پنجم باخته ایم. به نظر من باید درباره نظرات خود بیشتر نکته سنج باشیم و سپس آنها را اعلام کنید.


اگر نکته سنجی میخواهید شما به رقیب سوئدی خود نیز باختید که انتظار می رفت به سادگی آنها رو شکست دهید...
یکبار دیگه این مسئله... ما بازی رفت رو برده بودیم و نکته مهم صعود به مرحله بعد بود و ما نیز این کار را انجام دادیم شما نمیتوانید این را مثال بزنید.


آیا فکر میکنید از پنج سال پیش مربی بهتری شده اید...
شما آن را با چه چیزی مقایسه میکنید؟ نتایج؟ کیفیت بازی ها؟ سخت ترین کار یک مربی این است که بتواند صد در صد توانایی تیم را استفاده کند و شما آن را چگونه قضاوت میکنید؟ من تنها می توانم بگویم که من تمان سعی خود را کرده ام که بتوانم نسبت به پنج سال پیش مربی بهتری باشم و تاثیر گذار تر باشم پس از این اگر شما میخواهید بگویید که با آن موافق نیستید میتوانم شما رو درک کنم.


آیا بازیکنان برابر سیتی توان صد در صد خود را برای شما ارائه دادند؟
بله البته، آنها همه توان خود را در زمین گذاشتند بعد از شکست در یک بازی مهم مردم همیشه می گویند که بازیکنان به اندازه کافی تشنه پیروزی نبودند و این دیدگاه ای عادی است.


در مورد قدم زدن بازیکنان در زمین...
این رو می توانید در بازیکنان هر دو تیم مشاهده کنید در هر بازی شما می توانید تصاویری رو انتخاب کنید که بازیکنان در چنین شرایطی هستند.باید بررسی کنید که آیا قبل از آن در حال دویدن بوده است و دیگر توا نداشته است و یا به علت خستگی قدم میزند یا نمی خواهد بدود؟! ما به فینال رسیدیم و من به شما قول میدم که بدون جنگندگی نمی شد به این مرحله رسید.


آیا آنچه در فصل بعد انجام میدهید به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بستگی دارد؟
من سوالات اینگونه شما را چند بار جواب دادم و بله باید بگویم تمرکز ما روی قرار گرفتن در جمع  چهار تیم برتر است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰