loading
در حال بررسی درخواست شما
شوارتزر در دستور کار نیست
شوارتزر در دستور کار نیست

شوارتزر در دستور کار نیست

 

آندری در مصاحبه ای که دیروز با رسانه ها انجام داد ظاهرا کاملا از اینکه آرسن ونگر دروازبان جدیدی به خدمت نخواهد گرفت مطمئن است.
آرشاوین گفت:"آنها(کادر فنی) گفته اند که به خدمت گرفتن بازیکنان جدید هنوز به پایان نرسیده است. ولی ما چهار دروازبان داریم و از دو دیداری که داشته ایم، هیچ یک را نیز واگذار نکرده ایم.
"بصورت جدی از شوارتزر صحبت میشود، ولی به نظر این موضوع در دستور کار نیست."
آرشاوین همچنین معتقد است که آرسن ونگر در فصل جاری بازیکنان جوان بیشتری را به تیم اول خواهد آورد که این موضوع باعث منتفی شدن نیاز برای بخدمت گیری بازیکن جدیدی خواهد شد. آندری همچنین امیدوار است جک ویلشر وارد ترکیب تیم اصلی شود.
"ویلشر، فریمپونگ و نوردویت از روز اول با تیم اصلی تمرین کرده اند، بنابراین کسی آنها را به عنوان تازه کار در نظر نمیگیرد.
"اگر ونگر آنها را به تیم اصلی فراخوانده است، نشان میدهد که آنها استعداد کافی را دارند و پیمودن ادامه راه به خود آنها بستگی دارد. ویلشر تنها 18 سال سن دارد ولی دو و یا سه سال است که همراه تیم اصلی است - یعنی زمانی بیشتر از حضور من در آرسنال. او سال گذشته به صورت قرضی از تیم رفت ولی امیدوارم که در فصل جدید بتواند در تیم به ما کمک کند."
- نوردویت مدافع میانی و جوان توپچیها نیز بازی به صورت قرضی در تیمهای لیلستروم و نورنبرگ را تجربه کرده است و میتواند با تجربه ای که بدست آورده در تعدادی از بازیها به میدان برود.  او تنها 20 سال دارد و باشگاه نیز به دلیل پیشرفت چشمگیرش قراردادی جدید را با وی در نظر دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : justarsenal.com
بازدید: ۶۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰